Thursday, March 28, 2024
-1.4 C
Calgary

ویژگی های کارآفرینان موفق

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بهترین مکان های جهان برای کارآفرینی
اگرچه ایالات متحده یکی از برترین کشورها برای کارآفرینان هست اما بهترین کشور نیست. نیوزیلند بهترین کشور برای کارآفرینانه همراه با آمریکا با رتبه دوم. کانادا سومین کشور و استرالیا رتبه ی چهارم رو داره. بر اساس یه نظرسنجی در سال ۲۰۰۷ توسط جف لوئیس در مقاله اش به اسم “چه کسی در جهان کارآفرین است؟” بقیه ۱۰ کشور مناسب برای کارآفرینان عبارتند از سنگاپور، هنک کنگ، بریتانیا، ایرلند، دانمارک و ایسلند. ۴۳ کشور دیگه در این مقاله به دلیل نوع آب و هوای خودشون برای کارآفرینی وجود داره.

خصوصیات کارآفرینان موفق
صاحبان کسب و کارهای کوچک دارای ویژگی های متنوع و زیادی هستن که اینجا به بعضی از اونها اشاره میکنیم.

یه کارآفرین موفق توسط ملاحظات شخصی و خونواده انگیزه پیدا میکنه.
تعداد کسب و کارهای کوچک در آمریکا در حال رشده. تاکنون کسب و کارهای کوچک نسبت به کسب و کارهای بزرگتر افراد بیشتری استخدام میکنن و صادرات بیشتری از محصولات رو دربر میگیرن. بسیاری از مردم بخاطر انعطاف پذیری کسب و کار کوچیک خودشون، انگیزه پیدا میکنن. اونها ممکنه کودکان یا پدر ومادر مسنی داشته باشن که نیاز به مراقبت دارن. اونها حتی ممکنه بخوان بچه های بزرگشون و یا پدر و مادر مسن خودشونو تو لیست حقوقشون قرار بدن و یه کسب و کار واقعا خونوادگی داشته باشن. دلایل بسیاری وجود داره که افراد در کنار کسب و کار خودشون انگیزه کسب سود هم دارن.

میل به استقلال و یه حس قوی از ابتکار عمل معمولا از ویژگی های یه کارآفرینه. 
سازمان های بزرگ که شما مجبورین به شخص دیگری جواب پس بدین، شخصیت کارآفرینی افراد رو خاموش میکنه. کارآفرینان تمایل به استقلال و یه حس ابتکار دارن که باعث میشه اونها از توانایی خودشون به بیشترین حد ممکن استفاده کنن. اونها مایل به کار طولانی و ساعات سخت هستن که کسب و کارشون موفق بشه. سازمان های بزرگ اغلب اونها رو نا امید میکنه.

کارآفرینان موفق به سرعت به تغییرات واکنش نشون میدن.
تغییرات در داخل و خارج از شرکت، کسب و کارهای کوچیکتر رو بیشتر از کسب و کارهای بزرگتر تحت تاثیر قرار میده. کارآفرینان باید برای استفاده از فرصت ها و مقابله با تهدیدات به سرعت و به طور موثر به تغییرات واکنش نشون بدن. اگه یه کارآفرین قادر به اقدام سریع نباشه، تغییرات میتونه اثر منفی بر عملیات و سودآوریش داشته باشه.

کارآفرینان خودشونو وقف کسب و کارشون میکنن.

منیع: about.com