همیشه خریداران خانه های مجلل به دنبال امکانات عجب و غیرمعمول در خانه ها هستند ٬ مانند پیست هاکی ٫ اسطبل و مسیراسب دوانی و یا سوییت بزرگ برای کارمندان منزل ! در این مطلب لیست ۱۱ خانه گران قیمت آلبرتا را بررسی میکنیم

 

۱ – ۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰ دلار – 242004 Range Road 32, Calgary

این عمارت دارای ۶ اتاق خواب٫ ‍۱۱۰۰ متر مربع  ( ۱۱٫۸۰۰ فوت مربع ) در فاصله ۳۰ دقیقه ای کلگری قرار دارد و شامل یک استخر آب نمک ۴۵۰ فوت مربعی٫ دو کتابخانه مجلل ٬ هنرستان موسیقی و همچنین مسیر اسب دوانی طبیعی در سطح کلاس بین الملی است.

۲ – ۲۴٫۸۸۸٫۰۰۰ دلار 254002 Highway 22, Foothills MD

این ملک در زمینی به مساحت ۲۴۲ هکتار قرار دارد و ویژه گی های بیشماری دارد ٬ دو خانه سوپر لاکژری ٬ عمارت اصلی و یک واحد برای مدیریت عمارت است ٫همچنین دارای امکانات سوارکاری مانند اسطبل ٬ مسیر اسب دوانی ٬ چندین اسکله و دریاچه است.

۳ – ۱۲٫۷۰۰٫۰۰۰ دلار 123 Cairns Landing, Canmore

این عمارت در یک منطقه مجزا با ۱۱٬۷۰۰ فوت مربع مساحت نزدیک به منطقه canmore واقع شده است و دارای Totem pole های بزرگی در اتاق می باشد . این عمارت همچنین دارای پنج شومینه بزرگ چوبی و یک انبار سنگی است که میتوان از طریق یک پله پنهان وارد آن شد.

۴ – ۱۲٫۳۸۰٫۰۰۰ دلار 15 Pump Hill Close S.W., Calgary

این خانه 11،000 فوت مربعی در منطقه منحصر به فرد پالم هیل کلگری است و منظره ای شگفت انگیز از کلگری از اتاق خواب اصلی قابل مشاهده است.

۵ – ۱۲٬۰۰۰٬۰۰۰ دلار 27023 TWP Road 511 RD, Parkland County

این ملک با بیش از 1250 هکتار در نزدیکی ادمونتون واقع شده است که دارای خانه اصلی 6،643 متر مربع و دو ساختمان مسکونی در مزرعه است. همچنین دارای یک دریاچه شش هکتاری است.

۶ – ۱۰٬۹۹۵٬۰۰۰ دلار 6 Aspen Ridge Lane S.W., Calgary

این منزل دارای یک گاراژ با ظرفیت هفت خودرو با یک واحد بالای آن است. خانه اصلی نزدیک به 10،000 فوت مربع در منطقه آسپن وودز کلگری، یک میخانه ایرلندی، یک آسانسور و یک اتاق بخار با یک وان حمام دارد.

۷ – ۹٬۴۵۰٬۰۰۰ دلار TWP Road 414, Lacombe County

Pelican Lodge در دریاچه Gadsby تقریبا به پایان نمی رسد، شامل ۹ چاله گلف با منظره دریاچه است. خانه اصلی دارای 11،000 فوت مربع از فضای زندگی است، دارای یک شومینه دو طبقه از چوب است، به علاوه در آن یک خانه چهار خوابه برای نگهبان وجود دارد.

۸ – ۸٬۵۰۰٬۰۰۰ دلار 209 Pinnacle Ridge Place SW, Rocky View County 

این ملک جایی است که لئوناردو دی کاپریو زمانی که فیلمبرداری ” Revenant” را داشت، در آن زندگی میکرد. این خانه 14،000 متر مربعی در Springbankدر خارج از کلگری، دارای یک صفحه اصلی تئاتر حرفه ای، مرکز ورزشی 1،000 متر مربع، استخر سرپوشیده و گاراژ پنج اتومبیل است.

۹ – ۷٬۸۹۹٬۰۰۰ دلار 50320 Highway 814, Leduc County

این عمارت در یک معدن 160 هکتاری در جنوب شرقی ادمونتون دارای 6،400 فوت مربع فضای زندگی است که همچنین 2،200 فوت مربع در واحد جداگانه ای بالای فروشگاه است. گاراژ متصل شده می تواند برای 20 وسیله نقلیه مناسب باشد.

۱۰ – ۷٬۳۹۵٬۰۰۰ دلار 821 Silvertip Heights, Canmore

این کلبه کوهستانی در   canmore با ارتفاع 8000 متر مربع، دارای یک شومینه چهار طرفه و استخر آبگرم درجه یک است.

۱۱ – ۷٬۰۰۰٬۰۰۰ دلار 4111 162 Avenue S.W., Calgary

زندگی در حومه جنوب غربی کلگری، این ملک 19 هکتاری دارای یک خانه 9،031 فوت مربعی است که دارای باشگاه بسکتبال در محیط داخلی و یک استادیوم هاکی روی یخ داخلی است.

منبع : سی بی سی

مقاله قبلیمهاجرت به کانادا از روش خوداشتغالی فدرال
مقاله بعدیرقص منحصر به فرد گوریل سابق باغ وحش کلگری