Thursday, April 25, 2024
4.4 C
Calgary

کدام گرگ تنها می‌میرد؟

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

تیزر جدید «بازی تاج و تخت» را با زیرنویس فارسی ببینید

کم‌تر از یک ماه مانده به آغاز فصل هفتم «بازی تاج و تخت»، شبکه اچ بی او از دومین تیزر بلند این مجموعه تلویزیونی رونمایی کرد. این تیزر حاوی صحنه‌ها و نماهایی است که برای اولین بار به نمایش در می‌آیند و در بعضی موارد، تا حد زیادی لودهنده خطوط داستانی فصل جدید هستند؛ از رسیدن برن استارک و میرا رید پای دیوار گرفته تا صدای سانسا که پیشگویی هولناکی را زمزمه می‌کند و در نهایت، نمایی از جان اسنو که پشت به دوربین دارد و سر یک وایت واکر را از تنش جدا می‌کند. این تیزر را با زیرنویس فارسی ببینید.

در آخرین ثانیه‌های این نماهای این تیزر مبهوت‌کننده صدای سانسا شنیده می‌شود که پیشگویی هولناکی را زمزمه می‌کند: «زمانی که دانه‌های برف فرو ببارند و بادهای سپید وزیدن بگیرند، گرگ تنها می‌میرد اما گله‌اش نجات می‌یابد.» این گرگ تنهایی که از او حرف می‌زند، چه کسی است؟ هواداران پر و پا قرص سریال حسابی هیجان‌زده شده‌اند و در گمانه‌زنی‌های‌شان مرگ گرگ تنها را به پایان کار «لیتل فینگر» نسبت داده‌اند، نه مرگ دوباره جان اسنو.

اپیزود افتتاحیه فصل هفتم یک‌شنبه 16ژوییه (بامداد 26 تیر) از شبکه اچ بی او روی آنتن می‌رود. دومین تیزر فصل جدید «بازی تاج و تخت» را می‌توانید با زیرنویس فارسی بالای صفحه تماشا کنید.

منبع : آی سینما