Tuesday, April 16, 2024
0.4 C
Calgary

ساره بیات بهترین بازیگر زن جشنواره شانگهای شد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

در حالی که ساعاتی پیش، بیستمین جشنواره فیلم شانگهای به اتمام رسید، فیلم «زرد» ساخته مصطفی تقی زاده با بازی بهرام رادان، ساره بیات، شهرام حقیقت دوست، مهرداد صدیقیان، بهاره کیان افشار توانست دو جایزه اصلی این جشنواره را به خود اختصاص دهد. ساره بیات جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن در این جشنواره را دریافت کرد و «زرد» هم جایزه ویژه هیئت داوران را از آن خود کرد. در این مراسم بهرام رادان به نمایندگی از ساره بیات جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کرد.

تنها نماینده ایران در بخش مسابقه جشنواره شانگهای توانست مهم ترین جوایز بیستمین دوره از این جشنواره را به خود اختصاص دهد.

در اختتامیه این جشنواره که  بهرام رادان، مهرداد صدیقیان و مصطفی تقی زاده کارگردان «زرد» حضور داشتند، ساره بیات از نظر هیات داوران بهترین بازیگر نقش اول زن شناخته شد. بهرام رادان بازیگر معتبر سینمای ایران به نمایندگی از ساره بیات جایزه او را دریافت کرد.

 از طرفی جشنواره شانگهای هم جایزه ویژه هیات داوران را به فیلم «زرد» اهدا کرد.

بهرام رادان در واکنش به موفقیت فیلم «زرد» در جشنواره فیلم شانگهای گفت: «فيلم «زرد» امشب ٢ جايزه مهم برد، جايزه بهترين بازيگر نقش اول زن(ساره بيات) و جايزه ويژه هيئت داوران، ساره جان امشب نبود و وظيفه دريافت جايزه ش رو به من سپرد، خوشحالم كه زحمات گروه به بار نشست، شايد قسمت بود كه جشنواره فيلم فجر حتي اجازه ورود به فيلم ندهد تا موفقيتهاى فيلم بصورتى جهانى آغاز شود.»