Wednesday, April 24, 2024
16.1 C
Calgary

یادگیری زبان فرانسه در کبک

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر شما باید زبان فرانسه را در اسرع وقت یاد بگیرید، و نمی توانید دوره تمام وقت زبان فرانسه در کبک را بگذرانید، وزارت مهاجرت دوره های پاره وقتی را مطابق با نیازها و برنامه زمانی شما ارائه می دهد.

بسته به سطح مهارتی شما و محل برگزاری دوره می توانید تعداد ساعات مختلفی را در هفته انتخاب کنید که لیست آنها در زیر آمده است:

  • ۴ ساعت در هفته
  • ۶ ساعت در هفته
  • ۹ ساعت در هفته
  • ۱۲ ساعت در هفته

این دوره ها در مکانهای متفاوتی در طول روز، عصر و آخر هفته جهت آموزش زبان فرانسه در کبک برگزار می شوند.

مدت، ساعت و برنامه زمانی کلاس های آموزش زبان فرانسه

مدت دوره

مدت دوره بسته به سطح مهارت شما در زبان فرانسه و محل برگزاری دوره، ممکن است تغییر کند.

یک شخص مبتدی که هیچ دانشی از زبان فرانسه ندارد باید سه دوره تمام وقت ۱۱ هفته ای را بگذراند. یک دوره پاره وقت در مرحله چهارم این دوره های تمام وقت را کامل می کند.

ساعت آموزش در هر دوره

شما شش ساعت در روز، ۵ روز در هفته ، از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۴:۳۰ بعدازظهر درس می خوانید. به هرحال، این ساعات ممکن است در بین همکارن ما متغیر باشد. معلم به شما ۲۰ ساعت در هفته درس می دهد و آموزشیار شما را به ۱۰ ساعت فعالیت برای یادگیری و همسان سازی بیشتر هدایت می کند.

یک برنامه مناسب برای مهاجران با تحصیلات کم و یا بدون هیچگونه تحصیلی در کشور مبدا شان موجود است. آنها در ۴ دوره ۱۱ هفته ای شرکت می کنند، که شامل ۲ ساعت تدریس و ۵ ساعت فعالیتهای کمکی یادگیری زبان است. دوره ها در تاریخهای مشخص، معمولا هر سه ماه یکبار، آغاز می شوند.