Friday, March 29, 2024
-7 C
Calgary

مشارکت مک‌دونالد و UberEATS

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

رستوران‌ زنجیره‌ای مک‌دونالد روز دوشنبه مشارکت خود را با شرکت UberEATS برای دلیور کردن غذا به منزل یا محل کار در ۱۸۷ محل از شهرهای بزرگی همچون آلبرتا، اونتاریو و کبک اعلام کرد.

این سرویس خیلی سریع در مونترئال، اتاوا، تورنتو و ادمونتون قابل دسترسی قرار گرفت و قرار است تا آخر تابستان به ۲۵۰ رستوران دیگر نیز از جمله در شهر کلگری نیز اضافه شود.

لیست مکان‌هایی که در حال حاضر این امکان را راه‌اندازی کرده‌اند:

  • مونترئال (۳۱ رستوران)
  • اتاوا (۱۸ رستوران)
  • تورنتو (۱۴۵ رستوران)
  • ادمونتون (۴۳ رستوران)
  • کلگری‌ (۲۰ رستوران)

منوی کامل رستوران (به جز منوی بستنی) در برنامه UberEATS قابل دسترسی است و قیمت‌های آن نیز با منوی داخل رستوران یکسان است. همچنین مشتریان می‌توانند مبلغ دلیوری را به Uber پرداخت کنند.

دیو راجرز، معاون ارشد مک‌دونالد، گفت: «ما از McDelivery در UberEATS بسیار خوشحال هستیم چرا که  مشتریان می‌توانند هرکجا و هرزمان که می‌خواهند مک‌دونالد را انتخاب کنند و راحتی بیشتری را برایشان به ارمغان آورده‌ایم»؛ وی همچنین اضافه کرد:  «ما مشتاقانه این راه را ادامه میدهیم و قصد داریم McDelivery را به بازارهای بیشتری در سراسر کشور گسترش دهیم.»

مونیکا لابرج، استادیار بازاریابی در مدرسه کسب و کار اسمیت در دانشگاه کوئینز در کینگستون انتاریو می گوید «این همکاری بین دو شرکت بسیار جالب است چرا که مشتریان اصلی این دو کمپانی مشترک نیستند اما این همکاری و همپوشانی دوگروه مشتریان نشان می‌دهد که هر دو طرف بر این باورند که می‌توانند با این روش و همکاری یکدیگر پیشرفت کنند.

لابرج در مصاحبه‌اش افزود : « هرچقدر بیشتر همه‌چیز برای ما به محل اقامتمان ارسال شود باعث می‌شود ما کمتر به بیرون رفتن از محل اقامت تمایل داشته باشیم و این موضوع من را خشنود نمیکند»