Thursday, March 28, 2024
-1 C
Calgary

چرا مهاجرت به کانادا ؟

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کانادا از محبوبترین کشورهای جهان برای مهاجرت و یکی از کشورهای پیشرو G-7 است. از ماه جولای ۲۰۱۵ تا جولای ۲۰۱۶ تعداد کلی ۳۲۰۹۳۲ مهاجر به کانادا رفته و جمعیت این کشور به ۲٫ ۳۵ میلیون رسیده است. از سال ۲۰۱۱ افزایش کلی معادل ۷٫ ۱ میلیون رخ داده که بیشترین رشد در بین کشورهای G7 می باشد.

مهاجرت کانادا – چرا به کانادا برویم؟

سازمان ملل به مدت پنج سال متوالی کانادا را به عنوان بهترین کشور برای زندگی در جهان انتخاب کرده است. این انتخاب بر اساس کیفیت زندگی، فرصتهای شغلی/تحصیلی و نرخ جرم/بیکاری است. در حال حاضر کانادا دارای یکی از بهترین سیستمهای مراقبت سلامت در جهان، فرصتهای فراوان برای دانشجویان، شرایط کاری عالی و برخی مناظر طبیعی باورنکردنی است. اگر خوش شانس باشید و مقیم دائم شوید از مزایای اعطاشده به شهروندان کانادا مانند مقرری اولیه، کمک مالی مسکن برای افراد کم درآمد، جبران خسارت نیروی کار، بیمه بیکاری و حفاظت تحت قانون کانادا بهره مند می شوید.

ارائه درخواست ویزای کانادا

کانادا از مهاجران دارای صلاحیت که به پیشرفت اقتصادی کمک می کنند بهره فراوانی می برد. بنابراین آنها به جذب افراد حرفه ای متخصص در کشور اهمیت زیادی می دهند.

برای کسب ورود به کانادا می توانید به بیش از ۶۰ برنامه مختلف درخواست خود را ارائه دهید. این برنامه ها از ویزای توریستی و دانشجویی تا ویزای مربوط به نیروی کار متخصص و خانواده متغیر است. عوامل زیر بر نوع ویزای درخواستی شما تاثیرگذار است:

  • سن
  • مهارت در زبان انگلیسی
  • اینکه آیا در حال حاضر عضوی از خانواده شما در کانادا زندگی می کند
  • تحصیلات
  • تجربه کاری
  • درآمد و/یا ارزش خالص
  • آیا پیشنهاد شغلی تنظیم شده ای دارید؟

از تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۱۵ هرکس که به دنبال زندگی و کار در کانادا به طور دائم است می تواند برای ورود تحت برنامه مهاجرت اکسپرس اینتری درخواستی ارائه دهد. این شامل هر فردی است که به عنوان نیروی کار متخصص فدرال درخواستی ارائه دهد. متقاضیان باید قبل از تکمیل آنلاین فرم که سوالاتی درباره مهارتها، تجربه کاری و تسلط بر زبان انگلیسی متقاضی می پرسد، اقدام به ایجاد مشخصات در اکسپرس اینتری کنند. سپس قبل از اینکه از متقاضیان با رتبه بالا درخواست اقدام برای اقامت دائم شود، در لیست پذیرفته می شوند. اگر موفق شوند باید در امتحان معیار نیروی کار متخصص فدرال با کسب حداقل ۶۷ نمره از ۱۰۰ نمره ممکن قبول شوند.