Friday, April 19, 2024
1.4 C
Calgary

سلام بمبئی 2 , تیم 24 نفره ایرانی در راه بالیوود

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

قربان محمد‌پور کارگردان «سلام بمبئی» که به دنبال فروش موفق این فیلم سینمایی، در تدارک ساخت دومین قسمت آن با عنوان «دختر شیطان» بود، امروز پروانه ساخت دنباله این فیلم سینمایی را دریافت کرد. بر اساس اعلام روابط عمومی این پروژه، سازندگان این فیلم سینمایی هفته آینده با سفر به کشور هندوستان، قرارداد‌هایی را با عوامل هندی این فیلم منعقد خواهند کرد.

فیلم «سلام بمبئی» با بازی محمدرضا گلزار، دیا میرزا، گلشن گروور و بنیامین بهادری، آذر سال گذشته در سینماهای کشور به نمایش درآمد و به دنبال استقبال تماشاگران توانست بیش از 14 میلیارد تومان فروش کند. استقبال بالای مخاطبان «سلام بمبئی» باعث شد محمدپور صحبت‌هایی درباره ساخت دومین قسمت این فیلم سینمایی به میان آورد. پیش از این، از آیشواریا رای بازیگر معروف سینمای هند به عنوان یکی از گزینه‌های محمدپور برای بازی در این فیلم سینمایی یاد شده بود.

روابط عمومی این فیلم سینمایی امروز از صدور پروانه ساخت «دختر شیطان» (سلام بمبئی 2) خبر داده است. به این ترتیب، «دختر شيطان» دومين محصول مشترك سينمای ايران و باليوود به شمار می‌رود كه قربان محمدپور خود تهيه‌كنندگی آن را نیز بر عهده دارد.

قربان محمدپور هفته آينده، به همراه حسن غلامی سرمايه‌گذار و سيمون سيمونيان مشاور پروژه عازم بالیوود می‌شوند تا قرارداد خود را با عوامل هندی نهايی کنند.

حسن پويا به عنوان مدير فيلمبرداری، عبدالله اسكندری طراح چهره‌پردازی، مجيد ميرفخرايی طراح صحنه و لباس، عليرضا علويان صداگذار و دكتر علي ايرانی به عنوان مشاور تهيه‌كننده تا اين لحظه حضورشان در این پروژه قطعی شده است.

واشو بگنانی تهيه‌كننده سرشناس هندی هم تهیه و تولید اين فيلم را در هند بر عهده دارد.

دو بازيگر اصلی مرد فيلم كه از سينمای ايران خواهند بود، هفته آينده انتخاب می‌شوند. بازيگر نقش «دختر شيطان» هم قرار است از ميان سوپراستارهای زن هندی انتخاب شود.

به محض صدور مجوزهای لازم از طرف دولت هند، تيم ٢٤ نفره ايرانی عازم باليوود می‌شوند تا این فیلم را مقابل دوربین ببرند. «سلام بمبئی 2» مثل قسمت اول آن به دو زبان انگليسي و فارسي توليد می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: «دختر شيطان» داستان يكی از بچه های ابليس است كه مي‌خواهد توبه كند. شرط پذيرش توبه‌اش آن است كه به يك آدم بی‌گناه سجده كند. دختر شيطان وارد زمين می‌شود و به دنبال يك آدم بی‌گناه می‌گردد.»

منبع : آ‌ی‌سینما