یکی از بهترین لذت های زندگی این است که صفحات کتابی را باز کرده و تا وقتی آخرین سطر آن را نخوانده اید کنار نگذارید. اگر از خواندن کتاب های کلاسیک ادبی خسته شده اید و دنبال کتاب هایی هستید که شما را جذب کند به لیست بهترین کتاب های سال به انتخاب آمازون نگاهی بیندازید. داستان ها و خاطراتی در موضوعات مختلف و از نویسندگان مختلف. ناگفته نماند که این کتاب ها ترجمه فارسی ندارند.

وزارت خوشبختی نوشته ارونداتی روی

این رمان جدید ارونداتی روی داستان زندگی هایی است که با عشق، مصیبت و جادو دست و پنجه نرم می کنند. این کتاب یکی دیگر از شاهکارهای ارونداتی روی بعد از کتاب خدای چیزهای کوچک است.

قاتلان فلاور مون: قتل‌های اوسیج و تولد اف‌بی‌آی اثر دیوید گرن

داستان جذاب دیوید گرن درباره کشف نفت و قتل عام زنجیره ای سرخپوستان در سال ۱۹۲۰ می باشد که نخستین پرونده های اف بی آی را تشکیل می دادن

از غرب بیرون بروید نوشته محسن حمید

د راین رمان جوانانی از کشورهای جنگ زده خاور میانه فرار می کنند و به غرب می روند تا امنیت و آرامش را آن جا پیدا کنند. شهرهایی که با وجود پناهنده ها مشکل دارند. به گفته این نویسنده همه ما به نوعی در این دنیا پناهنده هستیم و خواننده کتاب با شخصیت های داستان همدردی می کند.

پدر مقدس نوشته پاتریشیا لاک وود

این کتاب شرح حال خود نویسنده، پدرش که کشیش کاتولیک است و علاقه زیادی به گیتار الکترونیکی دارد و مادرش که روی شیطان پرست ها و مصیبت ها تمرکز کرده است. لاک وود شرح حال زندگی و بزرگ شدنش را در این خانواده روی کاغذ آورده است.

نباید به من بگویی دوستت دارم نوشته شرمن الکسی

شرمن الکسی در این سرگذشت نامه داستان زندگی مادرش را با تاریخ ظلم و ستم و خشونتی که سرخپوستان متحمل شده اند ارتباط داده است.

لینکلن در باردو نوشته جورج ساندرز

این داستان در سال ۱۸۶۲ در قبرستانی که پسر دوست داشتنی رییس جمهور لینکلن به خاک سپرده شده واقع شده است. این داستان آنگونه که انتظار دارید نیست و خنده و لبخند را روی لبانتان می نشاند.

مقاله قبلیدر خواب هم وزن کم کنید! (بخش اول)
مقاله بعدیبیش از 40 غرفه غذا و نوشیدنی در Taste of Calgary 2017