Tuesday, April 16, 2024
1.7 C
Calgary

پردرآمدترین بازیگر سال 2017

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

در روز چهارشنبه شانزدهم آگوست ۲۰۱۷ مجله فوربز اعلام کرده است که اما استون پر درآمدترین بازیگران سال ۲۰۱۷ شناخته شده است. اما استون بازیگری که دستمزد بسیار سنگینی را بابت نقشش در فیلم برنده جایزه اسکار “لالالند” دریافت کرده است. طبق بررسی های مجله میزان درآمد ناخالص این بازیگر ۲۸ ساله حدود ۲۶ میلیون دلار بوده است اما دریافتی او در فیلم لالالند بیشتر از ۴۴۵٫۳ میلیون دلار بوده است.

در لیست پردرآمدترین ها بعد از اما استون، جنیفر آنیستون قرار دارد که میانگین درآمد او ۲۵٫۵ میلیون دلار است. بر خلاف استون بیشتر درآمد جنیفر از جشنواره های خارج از صنعت فیلم به دست می آید. به عنوان مثال تبلیغات هواپیمایی امارات، برند آوینو و اسمارت واتر. این بازیگر ۴۸ ساله درآمد بسیار بالایی از تبلیغات کمپانی Living Proof نیز به دست آورده است.

سومین نفر در این لیست جنیفر لارنس معرفی شده است که میانگین درآمد او ۲۴ میلیون دلار است. این بازیگر ۲۷ ساله بیشترین درآمدش را از بازی در فیلم های مادر و کبوتر قرمز و تبلیغات برند دیور به دست آورده است.

در این لیست ملیسا مک کارتی ۴۶ ساله و میلا کونیس ۳۴ ساله نیز قرار دارند که میانگین درآمد آن ها به ترتیب ۱۸ میلیون دلار و ۱۵ میلیون دلار است.

البته این مقدار درآمد اصلا قابل مقایسه با درآمد بازیگران مرد هالیوود نیست که بالاترین درآمد در میان آن ها ۱۷۲ میلیون دلار است و پردرآمدترین مردان هالیوود در سال ۲۰۱۶  به طور میانگین ۴۵۷ میلیون درآمد داشتند.