فیلم « اینجا کسی نمی‌میرد» و مستند «رویاهای دم صبح» در جشنواره «ملاقات با جنون» کانادا به روی پرده می‌روند.

فیلم «اینجا کسی نمی‌میرد» ساخته حسین کندری در  بیست و پنجمین دوره جشنواره بین المللی « ملاقات با جنون» در کانادا حضور خواهد داشت،  این جشنواره ویژه فیلمهایی با موضوع بیماری‌های روانی است و معتبر ترین جشنواره با این موضوع در جهان است.

«اینجا کسی نمی‌میرد» روایتی موشکافانه از تنهایی های یک سرباز جوان است؛ در خلاصه داستان فیلم آمده : اشکان برای گذراندن بخشی از دوره ی سربازی‌اش، راهی منطقه ای مرزی می شود. او که در تلاش برای کنار آمدن با شرایط جدید است، به مرور متوجه اتفاقات عجیبی در اطرافش می‌شود.

«شَنِل» فیلم جدید حسین کندری نیز با بازی باران کوثری، رضا بهبودی، بهار کاتوزی، مهدی حسینی‌نیا ،مسعود فروتن، آیسان حداد، فهیمه رحیم‌نیا و بابک انصاری هم اکنون در سینماهای ایران در حال اکران است.

مستند «رویاهای دم صبح» ساخته مهرداد اسکویی نیز دیگر فیلم ایرانی حاضر در جشنواره «ملاقات با جنون» (Rendezvous Whit Madness) است.

این اثر مستند روایتگر سرگذشت دختران نوجوانی است که در روزهای پایانی سال، برای گرفتن حکم آزادی خود از کانون اصلاح و تربیت انتظار می‌کشند.

بخش بین‌المللی هر دو فیلم «اینجا کسی نمی‌میرد» و مستند «رویاهای دم صبح» بر عهده کمپانی دریم لب با مدیریت نسرین میر شب است.

بیست وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم «ملاقات با جنون» از ۳ تا ۱۱ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ تا ۲۰ آبان) با نمایش‌فیلم‌هایی از کشور های کانادا، سوئد، ایران، آمریکا، ترکیه، هلند، برزیل، فرانسه، انگلستان،‌دانمارک و بلغارستان برگزار خواهد شد.

مقاله قبلیآلبرتا جریان مهاجرت اکسپرس اینتری را راه‌اندازی خواهد کرد
مقاله بعدیتفاوت بین اوراق قرضه و سهام در کانادا چیست؟