آمازون اعلام کرد که قصد دارد تا هفتمین مرکز پخش خود در کانادا را افتتاح کند که در محله‌ی Rocky View منطقه‌ی بزرگتر کلگری قرار دارد.

این ساختمان 600 هزار فوت مربعی که در Nose Creek Business Park واقع شده و اولین مرکز پخش آمازون در استان آلبرتا است، بیش از 750 شغل تمام وقت جدید ایجاد خواهد کرد، که به 2 هزار کارمند شاغل تمام وقت نیروی کار آمازون در سرتاسر کانادا اضافه خواهند شد.

به طور کلی، آمازون بیش از 4400 کارمند در سرتاسر کانادا استخدام کرده که در دفاتر شرکتی، مراکز توسعه و بخش‌های دیگر کار می‌کنند.

این ساختمان جدید به شبکه‌ی کنونی مراکز پخش آمازون، که در شهرهای برامپتون، میسی‌ساگا و میلتون در استان انتاریو و شهرهای دلتا و نیو وستمینیستر در استان بریتیش کلمبیا اضافه خواهد شد. کارمندان این مرکز، اقلام و کالاها از عینک‌های هوانوردی تا لباس گوره‌خری را بسته‌ بندی و ارسال می‌کنند.

کارمندان تمام وقت در آمازون دستمزدهای رقابتی، پوشش بیمه‌ی پزشکی، بینایی سنجی و دندانپزشکی، برنامه‌های پس‌انداز برای بازنشتگی، سهام شرکت، و پاداش‌های مبتنی بر عملکرد خود دریافت می‌کنند که از روز اول کاری آنها شروع می‌شود.

همچنین، آمازون به کارمندان خود امکان دسترسی به برنامه‌های نوآورانه نظیر انتخاب شغلی را می‌دهد و در آن، بدون توجه به مرتبط بودن مهارت آموخته شده با مشاغل آمازون، تا 95 درصد از شهریه‌ی کلاس‌های مربوط به رشته‌ی انتخابی را پیش‌ پرداخت می‌کند. از ابتدای راه‌اندازی این برنامه، بیش از 10 هزار کارمند این شرکت در سرتاسر آمازون به دنبال دریافت مدرک در رشته‌های طراحی بازی و ارتباطات بصری، پرستاری، برنامه نویسی، رادیولوژی و رشته‌های دیگر رفته اند.

منبع www.newswire.ca

مقاله قبلیامیر احسان قربانی سقوط هواپیمای آموزشی در غرب کلگری
مقاله بعدیسرمایه گذاریهای دارای ضمانت، GIC یا GIA کدامیک بهتر است!