نماینده‌ی NHL که طی تور خود به غرب کانادا به کلگری آمده بود (وی روز چهارشنبه نیز در ونکوور بود)، به طرز محسوسی از آینده‌ی تیره و تار Flames در کلگری گفت. گرچه او نسبت به قبل سکوت اختیار کرده بود اما پیامش کاملا روشن بود.

Bettman می‌گوید کلگری به دلیل وضعیت سالن‌هایش، کنسرت‌ها را دودوستی تقدیم ادمونتون می‌کند

Bettman ضمن ابراز نگرانی در مورد وضعیت سالن Flames گفت: «هیچ برنامه‌ای در این سالن اجرا نخواهد شد.»

«کاملا واضح است که [Scotiabank Saddledome] قدیمی‌ترین ساختمان در لیگ است. این هم روشن است که تیم نیاز به یک ساختمان جدید دارد. گذشته از این، کلگری هدفی فوق‌العاده با طرفدارانی فوق‌العاده است، اما ساختمان لیگ هم اندازه‌ی بقیه موارد اهمیت دارد.»

گرچه شاید بسیاری از صحبت‌های Gary Bettman صرفا یاوه‌گویی باشند، اما او به نکته خوبی در مورد سالن کنسرت آلبرتا اشاره کرد.

بتمن گفت، «(روز پنج‌شنبه) به من گفته شد که 27 اجرا (که بعضی از آنها چندروزه بودند) در ادمونتون انجام شده‌اند که از زمان بازگشایی این ساختمان تا‌به‌حال در آن اجرا نشده‌اند. این امر در نهایت نشان‌دهنده‌ی کیفیت زندگی در این شهر است.»

متاسفانه ظاهرا این وضعیت بقیه سال هم همچنان ادامه خواهد داشت.

Rogers Place در ادمونتون قرار است در سال ۲۰۱۸ پذیرای ۱۳ اجرای موسیقی (و ۱۵ کنسرت) دیگر نیز باشد. در حالی که در  The Saddledome تنها 10 اجرا انجام خواهد شد.

گرچه Eagles و Luke Bryan در کلگری برنامه خواهند داشت و به ادمونتون نخواهد رفت، اما در ادمونتون شش کنسرت برگذار خواهد شد که شما در جنوب آلبرتا از تماشای آن محروم خواهید ماند. این شش کنسرت شامل دو کنسرت از Justin Timberlake و Shania Twain، به علاوه  Brantley Gilbert، Hedley و Vance Joy است.

علاوه بر در کنسرت، کلگری امکان میزبانی سخنرانی Michelle Obama، برنامه‌ی کمدی Jeff Dunham یا مسابقات قهرمانی هاکی کاپ Hlinka Gretzky  نیز را از دست خواهد داد.

و البته تنها برنامه‌ای که فقط در کلگری انجام می‌شود: مسابقات حذفی هاکی NHL.

منبع : DailyHive

مقاله قبلیتابستان امسال به اروپا سفر کنید و حقوق بگیرید
مقاله بعدیعروس کانادایی بعد از بدنام کردن عکاس عروسی، مجبور به پرداخت ۱۱۵٫۰۰۰ دلار جریمه شد