Thursday, March 28, 2024
-1.7 C
Calgary

جمع‌اوری بیش از ۴۰٫۰۰۰ سنسور اعلام دود در کانادا به دلیل عدم تشخیص دود

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

حدود ۴۰٫۰۰۰ سنسور اعلام دود محصول شرکت Kidde در کانادا پس از آنکه این شرکت متوجه شد دستگاه‌ها معیوب هستند و نمی‌توانند دود را شناسایی کنند، جمع‌آوری شدند.

مدل دستگاه‌های جمع‌آوری شده شامل سیستم اعلام دود سنسور دوگانه Kidde (فتوالکتریک و یونیزاسیون) – مدل‌های PI2010 و PI9010 می‌باشد.

Kidde Recalls Dual Sensor Smoke Alarms Due to Risk of Failure to Alert Consumers to a Fire

طبق گفته Kidde «کلاهک زردی که در طول فرایند تولید داخل دستگاه باقی مانده، روی یکی از دو سنسور دود را می‌گیرد و دستگاه نمی‌تواند دود را تشخیص دهد، به و همین امر ممکن است خطر آتش‌سوزی را به همراه داشته باشد».

Kidde می‌گوید مصرف‌کنندگان باید دستگاه را از روی دیوار یا سقف بردارند و آن را بررسی کنند. اگر کلاهک زرد را دیدند باید فورا با Kidde تماس بگیرد تا دستورالعمل‌های لازم را گرفته و یک دستگاه رایگان سالم دیگر دریافت کنند.

آنها باید پس از گرفتن دستگاه جایگزین و نصب آن، دستگاه معیوب را بردارند. اگر هیچ کلاهک زرد رنگی وجود نداشته باشد، مصرف‌کنندگان می‌توانند با خیال راحت همان دستگاه را مجددا نصب کنند و نیازی به اقدامات دیگر نیست.

این دستگاه‌های معیوب از سپتامبر 2016 تا ژانویه ۲۰۱۸ و با قیمت حدودی ۱۰ تا ۴۰ دلار در فروشگاه‌های Menards، Home Depot، Walmart و سایر فروشگاه‌های سراسر کشور و همچنین به صورت آنلاین در Amazon.com، ShopKidde.com و سایر وب سایت‌ها فروخته شده‌اند.

شما می‌توانید روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۵ بعدازظهر و روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۹ صبح الی ۳ بعدازظهر با شماره تفلن  ۸۳۳۵۵۱۷۷۳۹ با Kidde بگیرید.

منبع: Dailyhive , CPSC.gov