Thursday, April 18, 2024
1.2 C
Calgary

شعبه‌های پمپ بنزین‌های ESSO به طرح PC Optimum می پیوندند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

از روز یکم جون 1800 شعبه پمپ بنزین های ESSO به طرح PC Optimum پیوسته و به دارندگان این کارت امتیاز خواهند داد.

Loblaw و Imperial Oil روز سه شنبه اعلام کردند قراردادی امضا کرده‌اند که به اعضای PC Optimum امکان می‌دهد از همین تابستان امسال در بیش از ۱۸۰۰ پمپ بنزین Esso امتیاز کسب کنند. این قرارداد جدید، همکاری ۱۴ ساله بین Imperial و Aeroplan را به پایان می‌رساند.

Aimia می‌گوید در حال کار برای ارتقاء همکاری‌های بیشتر با شرکای فعلی و ایجاد یک استراتژی در مورد چگونگی تغییر برنامه برای زمانی است که همکاری طولانی مدت با Air Canada به پایان برسد.

این استراتژی می‌تواند به معنی مدل‌هایی باشد که کمتر به قراردادهای انحصاری وابسته‌ و بیشتر سفر و تجربه محور باشند.
Cheryl Kim، معاون رئیس شرکت Aimia گفت Esso سهمی در نتایج مالی Aimia ندارد و بر هدایت یا استراتژی مالی شرکت تأثیری نخواهد گذاشت.

او گفت: «تعداد مایل‌هایی که شما در هر معامله خاص بدست می‌آورید بسیار کم است، بنابراین از نظر مالی تفاوت چشمگیری نخواهد داشت».

او اضافه کرد که اعضا همچنان فعال هستند، چرا که مایل‌هایی کسب شده در سال گذشته دو درصد افزایش یافته است.
Aimia اشاره کرد که با استفاده از کارت‌های اعتباری وابسته به Aeroplan با خرید در فروشگاه‌ها از جمله در Esso، به ازای هر دلار ۱٫۵ مایل بدست می‌آورند.
Drew McReynolds از RBC Dominion Securities می‌گوید درحای که Esso مسئول کسری اعلام‌نشده‌ی ۱۰ تا ۱۲

درصدی صورت حساب‌های ناخالص از شرکای غیر مالی و به غیر از Air Canada است، این تاثیر مالی حداقل با جدایی از Air Canada، تاثیر کلی که بر Aeroplan خواهد داشت را نشان نمی‌دهد.

وی در گزارشی نوشت: «چشم انداز هرگونه جدایی بین شرکای تجمعی از الان تا سال ۲۰۲۰ از نظر ما منفی است و اعلامیه‌های شرکای بیشتری برای Aeroplan از الان تا سال ۲۰۲۰ به وجود می‌آورد که در تغییرات ریشه‌ای در رفتار اعضا کلیدی‌تر است».
Neil Linsdell تحلیلگر Industrial Alliance Securities، که شک دارد حرکت Esso بر روی فعالیت‌های احتمالی شرکای دیگر تاثیری داشته باشد می‌گوید Aeroplan پیش از این هم شرکای خود را از دست داده و دوباره با شرکای جدید همکاری کرده است.

او در مصاحبه‌ای گفت: «اینطور نیست که بخواهند Airoplan را رها کنند چون دیگر نمی‌خواهند با آن همکاری کنند».
«موضوع صرفا این است که آنها یک برنامه رقابتی بهتر پیدا کرده‌اند که می‌خواهند با آن همکاری کنند و بنابراین تمرکز خود فقط به سوی آن معطوف می‌کنند».

منبع : Thestar