Friday, April 19, 2024
-2.3 C
Calgary

پرده‌برداری از بخش جدید باغ‌وحش کلگری، پانداهای دوست داشتنی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

Panda Passage، که یک زیستگاه پیشرفته ۳۰ میلیون دلاری برای جدیدترین ساکنین باغ‌وحش کلگری می‌باشد، به تازگی یک بخش جدید اضافه شده است.

البته متاسفانه منظورمان این نیست که یک پاندا جدید به جمع چهار پانداهای دیگر یعنی Er Shun، Da Mao، Jia Panpan و Jia Yueyue پیوسته، که اگر اینطور بود خیلی خوب می‌شد. درواقع به زیستگاه گذرگاه پاندا، یک دروازه ماه اضافه شده که به مهمانانی که به خانه پانداها می‌آیند خوشامد می‌گوید.

براساس گزارشات مطبوعات استان آلبرتا، در مورد محل دروازه بسیار فکر شده و حتی از یک استاد فنگ شویی دعوت شده تا زاویه و موقعیت جغرافیایی مناسب دروازه را برای جریان انرژی مثبت یا همان «چی» تعیین کند.

Ricardo Miranda وزیر فرهنگ و گردشگری در این باره گفت: «شمارش معکوس برای پاندادوستان از همین الان شروع شده است. انتظار داریم که هم آلبرتایی‌ها و هم توریست‌ها از دیدن این خرس‌های بانمک هیجان‌زنده شوند و این مطمئنا تجربه‌ای برای  بازدید‌کنندها خواهد بود. باغ‌وحش کلگری در جهان شناخته شده است و زمانی که گذرگاه پاندا باز شود، موجب افزایش گردشگری و ایجاد اشتغال شده و به برنامه‌های حفاظتی بسیار مهم کمک خواهد کرد».

این پانداها در ۲۶ مارس از تورنتو وارد کالگری شدند و قرار است آوریل را به آشنایی آنها با زیستگاه جدیدشان، مربی‌ها و محیط اطرافشان اختصاص دهند.

دکتر Clement Lanthier، رئيس و مدیر عامل باغ‌وحش کلگری در مصاحبه به مطبوعات گفت: « بسیار خرسندیم که به Er Shun، Da Mao، Jia Panpan و Jia Yueyue برای آمدنشان به کلگری و زیستگاه‌جدیدشان، گذرگاه پاندا خوشامد بگوییم و طی پنج سال آینده میزبان‌شان باشیم».

“آنها سفیران فوق‌العاده شگفت‌انگیزی هستند و به ما کمک خواهند کرد تا اهمیت حفاظت از گونه‌های در خطر انقراض در کانادا و در سراسر جهان را با جامعه به اشتراک بگذاریم».

این زیستگاه جدید روز دوشنبه ۷ می به روی عموم باز می شود و بازدیدکنندگان می‌توانند برای اطمینان بلیط‌هایشان را پیش خرید کنند.

گذرگاه پاندای باغ وحش کلگری

زمان افتتاحیه: ۷ می

مکان: باغ‌وحش کلگری

عضویت: برای ثبت نام به باغ وحش کلگری مراجعه کنید

بلیط: $ ۱۹٫۹۵ تا $ ۳۴٫۹۵

منبع: DailyHive