Thursday, April 25, 2024
4.4 C
Calgary

یک سفر جاده‌ای با گذر از ۱۱ جزیره‌ی شگفت‌انگیز در انتاریو

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با گرم شدن هوا در سراسر کانادا، احتمالا فکر یک سفر ماجراجویانه در تابستان مثل خوره به جان‌تان افتاده است. شاید بد نباشد به یک سفر جاده‌ای زیبا در انتاریو بروید، سفری که می‌توانید طی آن و فقط در یک جاده، ۱۱ جزیره‌ی زیبا را کشف کنید.

بزرگراه Long Sault، یک سری جزیره که بر روی رودخانه St. Lawrence هستند را بهم متصل می‌کند. این جاده‌ی طولانی که در آن پارک، ساحل و مکان‌هایی برای اردو زدن نیز هست، از طریق پل‌ها و گذرگاه‌هایی بهم متصل شده است.

ساخت یک راه‌آب در سال ۱۹۵۰، موجب وقوع سیل بزرگی در منطقه شد و به همین دلیل بخش‌های زیادی از زمین‌های اطراف امتداد رودخانه به زیر آب رفت. در زیر سطح آب، چند روستای رها شده وجود دارد که قبل از سیلاب در منطقه رونق داشتند. این «روستاهای رهاشده»، یک مقصد منحصر به فرد برای غواصی در زیر آب به وجود آورده‌اند.

علاوه بر اینکه خود جاده خیلی خیره‌کننده است، توقفگاه‌های زیادی نیز در طول آن وجود دارد. در جزیره‌ها، مکان‌هایی برای اردو زدن و پیک‌نیک، مسیرهای پیاده‌روی و سواحل زیادی هست. همچنین موزه‌ی روستای گمشده و پناهگاه پرندگان نیز در نزدیکی شهر Cornwall واقع شده است.

در بزرگراه Long Sault، فرصت‌های زیادی برای ماجراجویی دست می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید به وبسایت St. Lawrence Parks مراجعه کنید.

منبع: dailytings