Thursday, March 28, 2024
-1.9 C
Calgary

میانگین اجاره‌ی خانه در شهرهای بزرگ کانادا در آوریل ۲۰۱۸

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

چهار ماه از سال ۲۰۱۸ گذشته و تورنتو و ونکوور همچنان برای کسب مقام نخست گران‌ترین شهر کانادا برای اجاره‌ی خانه، در رقابت تنگاتنگ هستند.

با توجه به آخرین گزارش اجاره‌ی ماهانه PadMapper، بعد از صعود ونکوور در ماه مارس به عنوان گران‌ترین شهر کانادا برای اجاره‌ی خانه، تورنتو در آوریل دوباره جایگاه نخست را از آن خود کرد.

بر اساس این گزارش در این ماه، ۱۵ شهر افزایش اجاره داشتند، ۶ شهر با روند رو به پایین رو به رو شدند و ۵ شهر ثابت باقی ماندند.

عنوان گران‌ترین شهر برای اجاره‌ی خانه در ماه آوریل، در اختیار تورنتو قرار گرفت؛ قیمت اجاره یک خانه‌ی یک خوابه با رشد ۳٫۶ درصدی به ۲٫۰۴۰ دلار رسید، این در حالیست که قیمت اجاره‌ی یک خانه‌ی دو خوابه حتی بیشتر شده و با ۴٫۸ درصد رشد، به ۲۶۲۰ افزایش یافت.

در عین بین، ونکوور دومین بازار گران قیمت اجاره در کانادا شده است؛ اجاره‌ی یک خانه‌ی یک خوابه تنها به میزان ۰٫۵٪ و تا ۲۰۱۰ دلار و یک خانه‌ی دو خوابه ۱٫۶٪ و تا ۳۲۰۰ دلار افزایش یافته است.

در ماه مارس، برنابی (بریتیش کلمبیا) نیز در رتبه سوم قرار گرفت و اجاره یک خانه‌ی یک خواب با افزایش ۴٫۹٪ به ۱۴۹۰ دلار رسید. این بزرگترین میزان رشد در میان ۱۰ بازار برتر بود. میزان رشد قیمت اجاره‌ی یک خانه‌ی دو خوابه، ۴٫۴ یعنی ۲۱۳۰ دلار بوده است.

جایگاه چهارم و پنجم نیز به ترتیب به بری (Barrie) و مونترال می‌رسد. بری (انتاریو)، نسبت به ماه گذشته یک پله بالاتر آمده و اجاره‌ی یک خانه‌ی یک خوابه با ۴٫۷٪ افزایش به ۱۳۰۰ دلار و یک خانه‌ی دو خوابه با ۳٫۳٪ افزایش به ۱۵۸۰ دلار رسید.

مونترال (کبک)، در این فهرست پس از بری قرار می‌گیرد؛ اجاره‌ی یک خانه‌ی یک خوابه با ۱٫۵٪ افزایش، ۱۲۸۰ دلار و یک خانه‌ی دو خوابه با ۴٫۴٪ افزایش، ۱۵۱۰ می‌باشد.

Saguenay (کبک)، جایگاه Windsor را به عنوان ارزان‌ترین شهر برای اجاره‌ی خانه در کانادا از آن خود کرد؛ هزینه یک خانه‌ی یک خوابه با کاهش ۴٫۲ درصدی ۶۹۰ دلار و یک خانه‌ی دو خوابه ۷۵۰ دلار است که در مقایسه با ونکوور و تورنتو بسیار پایین است.

بنابراین اگر می‌خواهید از هزینه‌هایتان کم کنید، بهتر است بار و بندیل خود را جمع کنید و به Saguenay بروید.

منبع: DailyHive