Thursday, March 28, 2024
-1.7 C
Calgary

کوچ هزاران مهاجر سرمایه گذاری کبک به ایالت های دیگر کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

آمارها نشان می دهد که در سالهای گذشته، بسیاری از کسانی که قصد مهاجرت سرمایه گذاری کبک کانادا را داشتند در واقع هدف آنها از مهاجرت سرمایه گذاری به این ایالت فرانسوی زبان کانادا، در واقع مهاجرت به شهرها و ایالت های انگلیسی زبان دیگر از قبیل تورنتو و ونکوور بوده است.

آمار نشریه آنلاین خبری و معتبر Global News حاکی از آن است که در طول سه دهه گذشته ده ها هزار نفر از کسانی که از این طریق موفق به دریافت ویزای کانادا و اخذ اقامت شده اند، مدتی پس از اقامت در ایالت کبک و دریافت کارت اقامت کانادا (PR) به ایالت های انگلیسی زبان مهاجرت کرده اند.

برای مثال آمارها نشان می داد که در سال 2016، از میان 57.935  نفری که از طریق برنامه سرمایه گذاری کبک (Quebec immigrant investor program) موفق به مهاجرت به کانادا شده بودند، فقط ده درصد آنها این ایالت را جهت سرمایه گذاری و اقامت انتخاب کرده اند و بقیه در ایالت هایی مانند اونتاریو و بریتیش کلمبیا زندگی و کار می کنند.

این خبر و نتایج آن تا حدودی برای دولت ایالت کبک نگران کننده بوده و نشان دهنده این است که بیشتر سرمایه گذاران این ایالت از این وسیله جهت مهاجرت به ایالت های انگلیسی زبان کانادا استفاده می کنند.

البته ناگفته نماند که بر اساس قوانین کانادا، کسانی که اقدام به مهاجرت و اخذ اقامت این کشور کرده اند در هر ایالت و شهری که تمایل داشته باشند می توانند زندگی و اقامت کنند.