Thursday, March 28, 2024
0.3 C
Calgary

این آخر هفته حیوان خانگی‌تان را نصف قیمت از شهرداری اداپت کنید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر احساس می‌کنید بالاخره وقتش رسیده که یک عضو جدید به خانواده اضافه کنید (البته بدون زحمت بارداری، زایمان و به دنیا آوردن و بزرگ کردن یک انسان دیگر) شانس به شما رو آورده است!

شهرداری کلگری به مناسبت National Adopt a Shelter Pet Day، هزینه‌های گرفتن یک حیوان خانگی در این آخر هفته را کاهش داده است.

این آخر هفته بیشتر از ۷۵ سگ و گربه منتظرند به یک خانه‌ی خوب بروند و بین شنبه ۲۸ آوریل تا دوشنبه ۳۰ آوریل می‌توانید یک سگ را فقط با ۱۰۶ دلار یا یک گربه را با ۸۰ دلار (یا حتی هر دو را!) بگیرید.

متأسفانه، توله‌سگ‌ها و بچه گربه‌های زیر ۶ ماه را نمی‌توان اداپت کرد، احتمالا هم به این دلیل که این حیوانات وقتی کوچک‌تر هستند خیلی زودتر و سریع‌تر خریداری می‌شوند.

هزینه‌های گرفتن این حیوانات نیز شامل عقیم کردن، اولین مجموعه‌ی واکسن‌ها، آزمایش Felv / FIV برای گربه‌ها و ایمپلنت میکروچیپ است.

به همه صاحبان جدید یک کیسه غذای گربه یا سگ، شش هفته بیمه حیوان خانگی، مجوز شش ماهه و اطمینان از اینکه همه‌ی گربه‌ها و سگ‌ها در پناهگاه سلامت دامپزشکی داشته‌اند، داده می‌شود.

اگر دوست دارید یک حیوانات خانگی بگیرید، می‌توانید بین ساعت ۱۰ صبح تا ۴ بعدازظهر به Calgary Animal Services در خیابان پورتلند مراجعه کنید.

برای دیدن این حیوانات خانگی قبل از گرفتن‌شان نیز می‌توانید سری به وبسایت شهرداری کلگری بزنید.

اطلاعات:

تاریخ: شنبه ۲۸ آوریل تا دوشنبه ۳۰ آوریل ۲۰۱۸

زمان: شنبه و یکشنبه: ۱۰ صبح تا ۴ بعد از ظهر، دوشنبه: ۱۰ صبح تا ۶ بعد از ظهر

مکان: کلگری، خیابان 2201 Portland Street SE، Calgary Animal Services

هزینه: ۱۰۶ دلار برای سگ و ۸۰ دلار برای گربه

منبع: DailyHive