Friday, March 29, 2024
-6.5 C
Calgary

میزبانی احتمالی کلگری از Grey Cup ۲۰۱۹

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

مراسم اهدای جایزه معتبرترین لیگ فوتبال کانادا در سال ۲۰۱۹ ممکن است در کلگری برگزار شود.

در حالت ایده‌آل این جایزه به دست Stampeders پس از پیروزی در زمین خواهد رسید … البته در صورتی که تیم خود کلگری نتواند به بازی‌های نهایی برسد.

وقتی CFL روز سه‌شنبه در شبکه‌های اجتماعی خود از یک «اعلامیه ویژه» گفت که روز چهارشنبه از سوی Shaw Court کلگری اعلام می‌شود، این شایعه تقویت گرفت که قرار است بازی قهرمانی ۲۰۱۹ در استادیوم McMahon بازی می‌شود.

حتی بدون اعلامیه قریب الوقوعی که موجب گمانه‌زنی‌های ما می‌شود، دور از ذهن نخواهد بود که کلگری میزبان بازی باشد.

با توجه به اینکه تنها ۹ تیم در لیگ هستند، و از آنجایی که ادمونتون میزبان بازی‌ها در سال ۲۰۱۸ است و هیچ شهری نمی‌تواند دوبار  پشت سر هم میزبان بازی‌ها باشد، احتمال شانس کلگری برای میزبانی، ۱۲٫۵٪ می‌شود.

شانس ما برای میزبانی به این دلیل زیاد است که اگر یک شهر در چند سال گذشته میزبان بازی‌ها نبوده باشد می‌تواند برای میزبانی انتخاب شود و تا سال ۲۰۱۹ نزدیک به یک دهه از آخرین باری که ما میزبان Grey Cup بودیم می‌گذرد.

اگر بازی در سال ۲۰۱۹ در کلگری برگزار شود، برعکس اتفاقی که دفعه‌ی آخر افتاد می‌افتد؛ که بازی قهرمانی درست بعد از میزبانی ما در ۲۰۰۹، در سال ۲۰۱۰ در ادمونتون برگزار شد.

اینکه آیا این شایعات درست هستند یا خیر درست بعد از ساعت ۱۱ روز چهارشنبه مشخص خواهد شد … اما ضرری ندارد که امید داشته باشیم بازی‌ها در کلگری برگزار می‌شوند.

منبع: Dailyhive