Tuesday, April 23, 2024
2 C
Calgary

پیدا شدن جسد داخل دیوار سرویس بهداشتی، مرکز خریدی در کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

روز دوشنبه گذشته پس از پیدا شدن جسد یک مرد داخل دیوار سرویس بهداشتی مرکز خریدی در مرکز شهر کلگری، پلیس تحقیقات خود را شروع کرد. طبق اظهارات آنها جسد حدود ساعت ۹:۳۰ صبح در سرویس بهداشتی طبقه‌ی چهارم مرکز خرید Core در خیابان هفتم و خیابان S.W سوم پیدا شده است.

Emma Poole، سخنگوی پلیس کلگری می‌گوید صبح روز دوشنبه با یک تعمیرکار تماس گرفته شده تا برای تعمیر فلاش سرویس بهداشتی بانوان این مرکز خرید به آنجا برود. «اگر به این توالت نگاه کنید می‌بینید که پشت آن یک پنل وجود دارد که وقتی مردم حرکت می‌کنند، فلاش به طور خودکار فعال می‌شود. وقتی آن پنل را برداشتند، جسد را پشت دیوار پیدا کردند».
چطور می‌شود یک نفر سر از داخل دیوار دربیاورد؟

اداره آتش‌نشانی کلگری کمک کرد جسد را بیرون بکشند و پزشکی قانونی استانی نیز به صحنه خوانده شد. طبق گفته‌ی پلیس هیچ مدرکی نبود که بلافاصله نشان دهد مرگ مشکوک بوده است یا خیر.

پلیس به خبرنگاران گفت: «علیرغم شرایط مکانی که جسد یافت شده، بازرسان در زمینه‌ی علت مرگ هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌اند و مرگ در دسته‌ی پرونده‌های نامعلوم طبقه‌بندی شده است».

Poole گفت این امکان وجود دارد که کسی از داخل دریچه یا کانال روی سقف رد می‌شده که از آن بالا افتاده و در دیوار گیر کرده باشد. او گفت: «این منطقی‌ترین علت در حال حاضر است. بدیهی است که اولین موردی که آنها پیگری می‌کنند این است که ببیند چه کسانی به سیستم تهویه دسترسی دارند».

منبع: CBC