Thursday, March 28, 2024
0.3 C
Calgary

ارائه خدمات مشاوره‌ای کم‌هزینه و بدون وقت قبلی در هفته‌ی بهداشت روان

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

مردم اغلب کمک‌هایی که به آن نیاز دارند را صرفا به دلیل هزینه‌اش، از خود دریغ می‌کنند.

تلاش Calgary’s own Serenity Now Wellness Foundation برای برطرف کردن این معضل است. به همین دلیل، در طول هفته سلامت روان امسال، خدمات مشاوره‌ای کم‌هزینه و بدون وقت قبلی به مردم کلگری ارائه می‌کنند.

در ۸، ۹، ۱۲ و ۱۳ می، مردم کلگری می‌توانند به ساختمان این سازمان غیر انتفاعی در خیابان نهم رفته تا با یک روان‌شناسان خبره و یا دانشجویانی که دوره‌ی کارورزی خود را می‌گذرانند صحبت کنند.

به گفته‌ی این بنیاد، جلسات بدون وقت قبلی برای کسانی که می‌خواهند درباره‌ی مشکلی که درحال‌حاضر با آنها روبرو هستند صحبت کنند و یا دنبال راه‌حلی مناسب می‌گردند ایده‌آل است.

اگر جلسات بدون وقت قبلی که در طول هفته سلامت روان ارائه می‌شوند، موفقیت‌آمیز باشند، این احتمال وجود دارد که به صورت دائمی توسط این بنیاد ارائه شوند.

دکتر Jennifer Mitchell، سرپرست کارآموزی دانشجویان و روانشناسان موقت بنیاد Serenity Now می‌گوید: «من از اینکه سرپرستی این خدمات را اجرا می‌کنم خیلی هیجان‌زده هستم و امیدواریم بتوانیم همیشه این خدمات را ارائه دهیم. هدف ما این است که افرادی که به این مرکز می‌آیند بتوانند برای قدم برداشتن در تمامی مراحل سلامت روان خود، اصول اولیه را بیاموزند و بدانند که به مواد و منابع لازم برای اینکار مجهزند و همچنین احساس قدرت بیشتری کنند».

هزینه‌ی این جلسات ۵۰ دلار و از ساعت ۲ تا ۸ بعدازظهر روزهای دوشنبه و چهارشنبه و 10 صبح تا 2 بعد از ظهر روزهای شنبه و یکشنبه دردسترس خواهند بود.

جلسات مشاوره بدون وقت قبلی بنیاد Serenity Now
  • تاریخ: سه‌شنبه 8 می، چهارشنبه ۹ می، شنبه ۱۲ می و یکشنبه ۱۳ می
  • زمان: ۲ تا ۸ بعد از ظهر روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، ۱۰ صبح تا ۲ بعد از ظهر روزهای شنبه و یکشنبه
  • مکان: کلگری، بنیاد Serenity Now، 1934 9th Avenue SE
  • هزینه: ۵۰ دلار