Thursday, April 18, 2024
-2.2 C
Calgary

چشمه‌های آب‌گرم نزدیک کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر قصد سفر به بالی، تایلند و یا سایر کشورهای هیجان‌انگیز دیگر را دارید، شاید بد نباشد دست نگه دارید، کمی به دور و بر خودتان نگاه کنید و زیبایی‌هایی که در همین کشور هست را هم در نظر بگیرید.

ما این کار را برای شما راحت‌تر کرده‌ایم؛ وقت آن رسیده است تا نگاهی به بعضی از جذاب‌ترین چشمه‌های آب گرم کانادا بیاندازیم.

چشمه آب‌گرم Fairmont

در چشمه آب‌گرم Fairmont، از غوطه‌ور شدن در آب‌های معدنی گرم، کریستالی و بدون بو که دمای آن ۳۹ درجه سانتیگراد است لذت ببرید و اجازه دهید همانطور که به یک ویوی پانوراما از کوه های راکی خیره شده‌اید، آب غنی از مواد معدنی مشکلات‌تان را بشوید و با خود ببرد.

مکان: 5225 Fairmont Resort Road

فاصله از کلگری: ۱ ساعت و ۲۸ دقیقه

چشمه آب‌گرم Banff

تابستان امسال تنی به آب‌های معدنی چشمه آب‌گرم Banff بزنید. آب در اینجا از گرمایش زمین گرم می‌شود و از حدود سه کیلومتری پوسته زمین بالا می‌آید و بدن شما را گرم می‌کند. دمای آب در طول زمستان تا حدود ۴۷ درجه و در تابستان تا حدود ۲۷ درجه سانتیگراد می‌رسد. نشستن در استخر و تماشای ویوی وی‌آی‌پی از کوه‌های که Banff را در بر گرفته‌اند به شما کمک می‌کنند تا تمام مشکلات و نگرانی‌هایتان را فراموش کنید.

مکان:  1 Mountain Ave

فاصله از کلگری: ۱ ساعت و ۴۶ دقیقه

https://www.instagram.com/p/Bf8yVkVle4J/?utm_source=ig_embed

چشمه آب‌گرم  Miette

هشدار برای ماجراجویان: این چشمه‌ی آب‌گرم، داغترین آب‌های گرم در کوه‌های راکی را دارند! در چشمه آب‌گرم پارک ملی Jasper شیرجه بزنید و زیبایی کوه‌ها و مناظر سبز اطراف را تماشا کنید!

مکان: چشمه‌ی آب‌گرم Miette در ۶۱ کیلومتری شرق شهر Jasper ، ۵۱ کیلومتری غرب Hinton و ۳۳۶ کیلومتری غرب ادمونتون قرار دارد.

جی‌پی‌اس: S53.12984, -117.77235 درجه اعشاری یا N 53° 7′ 47.424″, W -117° 46′ 20.5

فاصله از کلگری: ۵ ساعت و ۵۳ دقیقه

https://www.instagram.com/p/BZNESSKAJ_o/?utm_source=ig_embed

چشمه آب‌گرم Lussier

این چشمه‌های آب گرم به شما امکان می‌دهند طعم طبیعت را از نزدیک بچشید. درون یکی از استخرهای آب‌گرم ولو شوید و محسور زیبایی‌هایی شوید که در یکی از بزرگ‌ترین فضاهای سبز کانادا شما را احاطه کرده است. شاید بهتر باشد این بار موبایل‌تان را کنار بگذارید و صرفا از لحظه‌تان لذت ببرید. اینستاگرام اینجا به کارتان نمی‌آید.

مکان: بریتیش کلمبیا، East Kootenay E

فاصله از کلگری: ۴ ساعت و ۶ دقیقه

چشمه آب‌گرم Radium

این گوهر تاریخی چشمه‌های آب‌گرم را درست در مرز آلبرتا و بریتیش کلمبیا پیدا خواهید کرد. این چشمه یک مکان معنوی برای بومی‌ها بوده است. گفته شده است که در سال ۱۸۴۱ Sir George Simpson رئیس شرکت Hudson’s Bay، از این چشمه‌ها دیدن کرده و در استخری که فقط به اندازه یک نفر جا داشته دراز کشیده است. شما می‌توانید همچنان که به تنگه‌ی Sinclair خیره شده‌اید و دارید گوسفندها را تماشا می‌کنید، کمی هم درس تاریخ از مردم محلی در مورد این قطعه کوچک از تاریخ کانادا بشنوید.

مکان: بریتیش کلمبیا، 5420 Highway

فاصله از کلگری: ۲ ساعت و ۵۵ دقیقه

https://www.instagram.com/p/Bf7BsUDhnzT/?utm_source=ig_embed

چشمه آب‌گرم Ainsworth

آب این چشمه در تمام طول سال گرم است و داخل یک غار نعل اسبی ۱۶۰ فوتی است جریان دارد. یادتان نرود دوربین‌تان را هم بیاورید و عکس بگیرید! تماشای منظره دریاچه Kootenay در هنگام غروب خورشید، به هر چیزی می‌ارزد.

مکان: بریتیش کلمبیا،  3609 Balfour-Kaslo-Galena Bay Hwy

فاصله از کلگری: ۷ ساعت و ۳۶ دقیقه