Tuesday, April 16, 2024
0.4 C
Calgary

رابطه‌ی Elon Musk و Grimes نوازنده کانادایی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

Elon Musk هفته گذشته سرخط همه‌ی خبرها بود، اما اینبار نه خاطر کسب‌وکار میلیاردی همیشگی‌اش.

بنیانگذار SpaceX و مدیر عامل شرکت Tesla، رابطه‌ی جدیدی را شروع کرده، آنهم با یک کانادایی. او با دوست دختر جدیدش بر روی فرش قرمز مراسم باشکوه و پر زرق و برق Met Gala حضور پیدا کرد.

Grimes، که نام واقعی‌اش Claire Elise Boucher است، اهل ونکوور بوده و از دانشگاه McGill مونترال فارق‌التحصیل شده است. این موسیقیدان ۳۰ ساله، ۱۶ سال جوانتر از Musk است که دو بار ازدواج کرده و در سال ۲۰۱۶ رابطه‌اش با Amber Heard را به هم زده است.

اما این موسیقیدان ونکووری، چطور با Musk آشنا شده است؟

با توجه به Page Six، این دو، یک ماه پیش به طور آنلاین با هم آشنا شده‌اند؛ وقتی Musk می‌خواسته یک جوک بی‌مزه درباره‌ی هوش مصنوعی توئیت کند که متوجه شده Grimes قبلا اینکار را کرده است.

در Page Six نوشته شده: «فرضیهی  Roko’s Basiliskدرباره آینده این است که هوش مصنوعی بر سرتاسر جهان حکمرانی خواهد کرد و کسانی که برای موجودیت بخشیدن به آن کاری نکرده‌اند را مجازات می‌کند. Musk به جای «Roko» با نوشتن کلمه‌ی «Rococo» که به سبک باروک قرن هیجدهمی فرانسوی اشاره دارد، سعی در ایجاد جناس داشته، چون هر دو کلمه پیچیده، افراطی و مسخره هستند. و این درحالی است که Grimes هم سه سال قبل، جوکی شبیه به این را توئیت کرده بوده است».

التبه ما که از این جوک چیزی سردرنیاوردیم، اما حداقل این دو زوج عاشق را به هم رسانده است. Grimes با پوشیدن یک گردنبند تسلا پا به مراسم مت گالا گذاشت، و اگر این عشق نیست، پس عشق چیست.

منبع: DailyHive