Thursday, March 28, 2024
0.3 C
Calgary

قایق‌سواری و حمام آب گرم همزمان

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

حمام آب گرم، راهی فوق‌العاده برای ریلکس کردن است، قایق‌سواری هم همینطور!

پس چرا آنها را با هم یکی نکنیم؟ متاسفانه در صورتی که با صاحب یکی از این قایق‌های بادبانی گران دوست نباشید، احتمال اینکه بتوانید در وان آبگرمی وسط دریاچه فرو بروید خیلی کم است.

خوشبختانه شرکتی وجود دارد که به مردم امکان می‌دهد این قایق‌های آب‌گرم (Hot Tub Boats) منحصر به فرد را اجاره کنند. این شرکت که این نوع قایق‌ها را می‌سازد، اجاره می‌دهد و می‌فروشد خارج از Seattle Marina فعالیت می‌کند و این فرصت را به افراد می‌دهد قایق‌های آب‌گرم را در تمام طول سال بر روی آب بیاندازند.

ظرفیت هر قایق شش نفر است و برای استفاده از آن نیازی به گواهینامه‌ی قایقرانی ندارید؛ داشتن یک گواهینامه‌ی رانندگی معتبر کافی است. قایق‌ها به راحتی با یک جوی استیک کنترل می‌شوند و افراد می‌توانند قبل از به آب انداختن قایق، در مورد چگونگی استفاده از آنها آموزش‌های لازم را ببینند.

شما می‌توانید درحالی که داخل وان آب‌گرم با دمای ثابت ۱۰۴ درجه فارنهایت نشسته‌اید، قایق را به هر جایی در اطراف Lake Union و Portage Bay بچرخانید. تمامی قایق‌ها یک دیگ بخار دیزلی، بلندگوهای ضدآب و یک یخچال کوچک دارند و البته امکان خرید آنها نیز وجود دارد.

یک گروه شش نفره می‌تواند برای دو ساعت ۳۵۰ دلار و به ازای هر ساعت اضافی ۱۰۰ دلار دیگر پرداخت کند. افراد باید لباس مناسب بپوشند و بچه‌ها زیر ۱۲ سال نیز ملزم به پوشیدن جلیقه‌ی نجات هستند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید از وبسایت رسمی Hot Tub Boats بازدید کنید.