Thursday, March 28, 2024
-1 C
Calgary

تبدیل شدن کافه‌های Second Cup به کلینیک‌ ماریجوانا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

طرح رندرینگ کافه‌های Second Cup منتخب به عنوان کلینیک ماریجوانا خیلی زودتر از چیزی که فکر می‌کردیم آماده شده است.

ماه گذشته Second Cup کانادا اعلام کرد که درصدد مشارکت با اپراتور کلینیکی ماریجوانا یعنی National Access Cannabis (NAC) برای تاسیس و راه‌اندازی شبکه‌ای از فروشگاه‌های مصرف تفریحی ماریجوانا (ابتدا در غرب کانادا) است.

روز سه‌شنبه گذشته نیز، NAC از برند جدید خود که بازار ماریجوانای تفریحی را هدف قرار خواهد داد پرده‌برداری کرد.

شرکت Meta Cannabis Supply (Meta)، برند نوآورانه و پریمیوم NAC است که مراکز فروش ماریجوانا را در استان‌های منتخب باز می‌کند؛ همچنین وب‌سایت این شرکت نیز یک فروشگاه الکترونیکی خواهد شد.

براساس گزارش‌های منتشر شده، علاوه بر ۱۱ کلینیک پزشکی و ۴۰ داروخانه NAC در سرتاسر سواحل غربی، شبکه جدید داروخانه‌های تفریحی ماریجوانای این اپراتور، قبل از پیش‌روی در استان‌های دیگری که از لحاظ قانونی مجاز شده‌اند، ابتدا در غرب کانادا گسترش خواهد یافت.

به واسطه‌ی اتحاد استراتژیک NAC با Second Cup، دومین فروشگاه بزرگ تخصصی قهوه در کانادا، شبکه‌ای از داروخانه‌های تفریحی ماریجوانایMeta  در سرتاسر غربیکانادا ایجاد و راه‌اندازی خواهد شد و سپس در استان‌های دیگری که از لحاظ قانونی مجاز شده‌اند گسترش پیدا خواهد کرد.

NAC می‌گوید برای صدور مجوز به منظور توزیع محصولات ماریجوانا درخواست خواهد داد و پس از دریافت مجوز شروع به کار با Second Cup و دیگر امتیازدارها می‌کند تا هم تعداد فروشگاه‌های Second Cup را گسترش دهد و هم فروشگاه‌های بیشتری بازگشایی کند که در فروش محصولات ماریجوانا پیشتاز هستند.

تبدیل شدن کافه‌های Second Cup در آینده به برند شرکت Meta Cannabis Supply و داروخانه‌های ماریجوانای تفریحی که توسط NAC اداره می‌شوند، به کسب مجوز فروش از سوی مقامات استان و تاییدیه‌ی Second Cup، دیگر امتیازدارها و صاحبان ملک‌ها بستگی دارد.

منبع: DailyHive