Thursday, March 28, 2024
1 C
Calgary

بهترین جایگزین ها برای آب در تابستان گرم کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

تابستان نزدیک است و یکی از چیزهایی که نمی توانید در این فصل گرم از قلم بیندازید آب خوردن است. آیا تنها راه آبرسانی به بدن نوشیدن آب است؟ خوشبختانه جایگزین های زیادی برای آب وجود دارد که به بدن آبرسانی کرده و دمای بدن را متعادل نگه می دارند. در ادامه با این جایگزین ها آشنا شوید.

آبمیوه تازه

یک لیوان آب پرتقال یا آب سیب همراه با مقداری زنجبیل کم هزینه ترین نوشیدنی ها برای آبرسانی به بدن هستند. به سلیقه خودتان می توانید آب میوه های ترکیبی درست کنید فقط به خاطر داشته باشید اگر آب میوه را با مقداری آب ترکیب کنید مقدار قند آن کمتر می شود و آبمیوه ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

سوپ

میان وعده ها یک بشقاب سوپ سبزیجات بخورید. این کار هم مقدار مصرف آب مورد نیاز برای بدن را تامین می کند و سطح انرژی بدن را بالا می برد. در سوپ از سبزیجات آب دار مثل کرفس، کاهو، گوجه، کلم و خیار استفاده کنید. مواد را با هم مخلوط کنید و داخل فلاسک بریزید و در طول روز از آن استفاده کنید.

اسموتی

اسموتی ها هم جایگزین خوبی برای آب هستند. برای درست کردن اسموتی از میوه های آب دار مثل پرتیقال، هلو، آناناس، تمشک، هندوانه و… استفاده کنید. برای رقیق کردن اسموتی به جای شیر از آب استفاده کنید.

دمنوش

اگر وقت برای درست کردن آبمیوه و اسموتی ندارید دمنوش درست کنید. برای روزهای گرم تابستان دمنوش نعناع و بابونه بسیار مناسب است. اسن دمنوش ها را می توانید هم گرم بنوشید و هم سرد.

شیر بدون چربی

شاید خوردن شیر در روزهای گرم تابستان زیاد باب میلتان نباشد اما برای روزهای گرم تابستانی بهتر است از شیر بدون چربی استفاده کنید. از طرفی شیر برای بعد از تمرین بهتر از آب و نوشیدنی های ورزشی است.

آب سبزیجات

اگر یک نوشیدنی کم کالری و مغذی می خواهید سراغ آب سبزیجات بروید. آب سبزیجات هم به بدن آبرسانی می کند و هم ویتامین ها و مواد معدنی بدن را تامین می کند.

آب طعم دار

آب طعم دار شامل آب و مقداری میوه ها گیاهان و سبزیجات است. آب طعم دار با لیمو، پرتقال، خیار، نعناع و زنجبیل درست کنید. این میوه ها و سبزیجات هم آب نوشیدنی را خوش طعم می کنند و هم بدن را سم زدایی می کنند.