Friday, March 29, 2024
-6.9 C
Calgary

بهترین سواحل دریاچه‌ای ادمونتون

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

تابستان رسیده و وقت آن است که سری به بهترین سواحل و دریاچه‌های اطراف ادمونتون بزنیم.

اگر شما هم عاشق آب هستید، بد نیست که یک روز یا حتی کل تطعیلات‌تان را در این سواحل زیبا بگذرانید.

ساحل آلبرتا

Anne، یک روستای کوچک تاریخی واقع در ۶۰ کیلومتری غرب ادمونتون در ساحل Lac Ste است و از اوایل ۱۹۰۰، یک مقصد گردشگری شناخته شده محسوب می‌شود. جمعیت این روستای کوچک در زمان تعطیلات سه برابر می‌شود و عجیب نیست که ساکنان ادمونتون عاشق ساحل آلبرتا، با پارک‌های زیبا و دریاچه‌اش هستند.

ساحل شنی و آب‌های گرم و کم‌عمق، ایده‌آلِ کسانی است که به دنبال فعالیت‌های تابستانی هستند و یا حتی بچه‌هایی که می‌خواهند قلعه شنی درست کنند. قایق‌تان را به آب بیاندازید و قبل از چادر زدن در یکی از اردوگاه‌های محلی، یک روز را به اسکی روی آب، تیوب‌سواری، ماهیگیری و گشت‌وگذار بگذارنید. در ساحل‌ها فضای زیادی وجود دارد که بتوانید حوله‌تان را روی شن‌های گرم بیاندازید و قبل از اینکه تنی به آب بزنید، کمی زیر نور خورشید ریلکس کنید.

دریاچه Pigeon

یکی دیگر از مقاصد عالی که ساحلی شگفت‌انگیز دارد، دریاچه‌ی Pigeon  در ۶۰ کیلومتری جنوب غربی ادمونتون است. برای رفتن به این دریاچه، از بزرگراه ۲ جنوب و سپس بزرگراه ۱۳ غرب به پارک استانی Ma-Me-O بروید. پارک در انتهای جنوبی دریاچه قرار دارد و در یک روستای تابستانی واقع شده است.

دومین پارک استانی در این دریاچه، پارک استانی دریاچه‌ی Pigeon است که به داشتن سواحل زیبا و امکانات تفریحی، از جمله قایق‌سواری شناخته شده است. در اینجا می‌توانید یک روز فوق‌العاده را به شنا یا اسکی روی آب بگذرانید. قایق موتوری، ماهیگیری (ماهی‌های لوتی زرد و اردک‌ماهی شمالی) و ویندسرفینگ نیز از فعالیت‌های محبوب در دریاچهPigeon  است.

دریاچه Miquelon

پارک استانی دریاچه‌ی Miquelon (همراه با انواع امکانات فراوان) تقریبا در یک ساعتی جنوب شرقی ادمونتون قرار دارد. گرچه اگر سطح آب کم باشد امکان به آب انداختن قایق موتوری نیست، با این حال مکانی ایده‌آل برای شنا و بازی در شن است. شکافتن آب در یک قایق بادبانی، قایقرانی با کنوئی یا کایاک و یا گذراندن بعد از ظهر به ویندسرفینگ، از دیگر کارهایی هستند که می‌توانید در این دریاچه وقت بگذرانید.

دریاچه Wabamun

علاقه‌مندان به ورزش‌های آبی، قطعا از قایقرانی و پارو زدن در پارک استانی دریاچه‌ی Wabamun، واقع در ۶۵ کیلومتری غرب ادمونتون لذت خواهند برد. فراموش نکنید چوب ماهیگیری‌تان را همراه‌تان ببرید. سواحل و مناطق شنای فوق‌العاده خوبی، مانند ساحل طبیعی Seba یا ساحل مصنوعی در Moonlight Bay نیز در این پارک وجود دارد.

دریاچه Wabamun یکی از محبوب‌ترین دریاچه‌های منطقه است. بهتر است که از قبل رزرو کنید، تا خیال‌تان راحت باشد سایت برای چادر زدن داشته باشید.