Thursday, March 28, 2024
-1 C
Calgary

ماه عسل مگان مارکل و شاهزاده هری در آلبرتا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر گزارش‌ها درست باشند، شاهزاده هری و مگان مارل به زودی برای ماه عسل خود به Fairmont Jasper Park Lodge در آلبرتا خواهند آمد.

گفته می شود دوک و دوشس ساسکس در اقامتگاه  ۶۰۰۰ فوت مربعی «The Royal Retreat» اقامت خواهند داشت.

حالا این اقامتگاه کجا هست؟

Fairmont Jasper Park Lodge، واقع در پارک ملیJasper  در آلبرتاست،که به عنوان میراث جهانی در یونسکو ثبت شده و در حدود پنج ساعتی شمال غربی کلگری است.

این لژ، یک استراحتگاه ۷۰۰ هکتاری کوهستانی لوکس در تمام طول سال است که به دور ساحل بکر Lac Beauvert و زمین گلف نامبر وان کانادا، آرام گرفته است.

Royal Retreat درست در گوشه این استراحتگاه است و به تمامی این مناظر دید دارد. این ساختمان بر روی خرابه‌های ساختمان اولیه که سال ۱۹۳۰ طراحی و سال ۲۰۰۰ در آتش ویران شد ساخته شده است.

در وبسایت این ملک آمده است «هر اینچ از این اقامتگاه پرآوزاه، زیبایی و عظمتی را به ارمغان می‌آورد که در سال ۱۹۳۹ میزبان پادشاه جورج پنجم و ملکه الیزابت و همچنین در سال ۲۰۰۵ نیز پذیرای ملکه الیزابت دوم و شاهزاده فیلیپ بوده است».

«آسایش و راحتی به حد اعلی در تک تک جزئیات این اقامتگاه مشهود است، از اتاق‌خواب‌های راحت و مجلل و ایوان‌های محصور گرفته تا شومینه‌ی باشکوهی که هم اتاق غذاخوری و هم سالن بزرگ را گرم می‌کند که محل مناسبی برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه و برگزاری جشن‌های مفصل است».

یعنی به عبارتی بهترین جا برای گذراندن ماه عسل!

خود اقامتگاه، یک حیاط خلوت و ایوان محصور، پارکینگ خصوصی، ۲ شومینه، یک تراس بزرگ با باربیکیو و یک آشپزخانه کامل با ورودی پذیرایی خصوصی (که مشخصا آپشنی برای خانواده سلطنتی است) دارد.

اقامتگاه همچنین دارای ۶ اتاق خواب با حمام و دستشویی خصوصی است که در چهار اتاق تخت کینگ و در دو اتاق دیگر تخت دابل وجود دارد.

به نظر می‌رسد این اقامتگاه برای کل  تابستان رزرو شده باشد. و ظاهرا ماه سپتامبر تخلیه می‌شود و قیمت اقامت در آن برای هر شب ۸۸۵۰ دلار است.

و در کمال تعجب، این گران‌ترین اقامتگاه در این مجموعه نیست.

هزینه اقامت در «Signature Milligan Manor»، که هشت اتاق خواب دارد و بیش از ۷۰۰۰ فوت مربع است، شبی ۱۱٫۸۰۰ دلار است.

Fairmont Jasper Park Lodge یک استخر زیبا نیز دارد که البته برای عموم باز است. بنابراین احتمال اینکه زوج سلطنتی بخواهند از این استخر استفاده کنند خیلی کم است، مگر اینکه آن را نیز رزرو کنند (که احتمالش هم کم نیست).

نزدیکترین فرودگاه به Fairmont Jasper Park Lodge، فرودگاه بین‌المللی ادمونتون و فرودگاه بین‌المللی کلگری است، بنابراین احتمال اینکه هری و مگان را به زودی در یکی از این دو فرودگاه ببینید کم نیست، البته به همراه صدها نیروی امنیتی و در یک جت خصوصی.