Wednesday, April 17, 2024
-0.6 C
Calgary

خرس‌های این کارآفرین کانادایی دارد تمام دنیا را می‌گیرد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

Tara Bosch، کارآفرین ونکووری و مدیرعامل SmartSweets، پاستیل‌های خرسی با مواد طبیعی که جلوی عادت‌های ناسالم اعتیاد به شیرینی‌جات را می‌گیرد، به موفقیت چشمگیری دست پیدا کرده است.

SmartSweets تنها پس از یک سال و نیم فروش در فروشگاه‌های کانادا، خرس‌های پاستیلی کم شکر خود را با دستور تهیه‌ی جدید و بسته‌بندی جدید دوباره روانه‌ی بازار کرده است. پاستیل‌های خرسی میوه‌ای SmartSweets، حالا در بسته‌بندی صورتی روشن و خرس‌های پاستیلی ترش هم در بسته‌بندی سبز لیمویی عرضه شده‌اند.

محتویات هر بسته تنها ۹۰ کالری است؛ گزینه‌ای سالم برای درمان شیرینی‌دوستان!

Bosch می‌گوید که ایده‌ی اینکار را از تجربه شخصی خود در رابطه ناسالم با مواد غذایی، الهام گرفته است.

او در ۲۱ سالگی و پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه، یک قالب خرسی پاستیل از آمازون می‌خرد و شروع می‌کند به امتحان کردن دستور تهیه‌ی شکلاتی که با وجود شکر کم، همچنان خوشمزه هم باشد. کمتر از یک سال بعد SmartSweets از فروشگاه‌های سراسر کانادا سر در می‌آورد.

Bosch به دنبال پیروزی SmartSweets تاکنون چندین جایزه کارآفرینی دریافت کرده و به مصاحبه‌های زیادی دعوت شده است.

اما SmartSweets نیز مانند هر سرمایه‌گذاری کارآفرینی دیگری، چالش‌های خود را داشته است. به گفته‌ی Bosch:

«بزرگترین چالشی که از زمان راه‌اندازی با آن روبرو شده‌ایم، ایجاد پایه‌های قوی برای موفقیت در مقیاس وسیعتر در توزیع، نوآوری و چشم‌انداز سرمایه‌گذاری بوده است».

«مثلا، سال گذشته که اولین سال اول فروش‌مان بود، چهار بار انبارمان خالی شد و موجودی نداشتیم! خیلی تلاش کرده‌ایم که زیرساخت‌ها را قوی و این شکاف‌ها را پر کنیم. دائما از خودمان می‌پرسیم چه چیزی کم داریم؟»

آیا SmartSweets فقط قرار است محدود به خرس‌های پاستیلی بماند؟ Bosch می‌گوید آرزو دارد «رهبر جهانی در نوآوری محصولات قندی بدون شکر شود. و این یعنی هر چیز شیرینی به جز شکلات. قرار است در سال ۲۰۱۸ پنج شیرینی گیاهی و فصلی جدید ارائه کنیم».

SmartSweetsهای جدید و پیشرفته در حال حاضر هم به صورت آنلاین و هم در فروشگاه‌های سراسر کشور موجود هستند.