Friday, March 29, 2024
-7 C
Calgary

شغل رویایی با در آمد ۱۰٫۰۰۰ دلار، تنها به ازای خوش‌گذارنی در کنکون

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر تنها یک شغل رویایی در جهان وجود داشته باشد، آن همین شغل است. این پیشنهادی است که تنها یکبار در عمر آدم اتفاق می‌افتد و شما هم می‌توانید برای گرفتنش درخواست کنید. یک کارمند خوش‌شانس فرصت این را خواهد داشت که روزها در ساحل استراحت کند، شب‌ها را به جشن و مهمانی به صبح برساند، در هتل‌های لوکس اقامت کند و درآمد قابل ملاحظه‌ای هم داشته باشد. حتما دارید می‌پرسید «چطور می‌توانم ثبت‌نام کنم؟»

وبسایت گردشگری cancun.com به دنبال یک فرد استثنایی است که به تبلیغ شهر کمک کند. کار CEO یا به عبارتیCancun Experience Officer مورد نظر این است که در حالی که در کنکون مکزیک به گشت و گذار مشغول است، برای شبکه‌های اجتماعی محتوا تولید کند و آنها را به اشتراک بگذارد. بله فقط همین؛ خوش بگذرانید و آن را با جهانیان به اشتراک بگذارید و هر کسی هم می‌تواند برای اینکار درخواست کند.

ویژگی‌ها و شرایط این شغل رویایی

فرد منتخب این شغل رویایی باید بسیار استثنایی باشد و مهارت‌های لازم برای ایجاد محتوای آنلاین جذاب را نیز داشته باشد. همچنین لازم است زیاد به سفر برود و با سازمان‌های خیریه محلی هم همکاری کند. این شرکت یک قرارداد شش ماهه با فرد منتخب می‌بندد و تمام هزینه‌های سفر و هتل و همچنین تجهیزات فیلمبرداری و عکسبرداری را پرداخت می‌کند؛ به علاوه، ماهیانه ۱۰٫۰۰۰ هم حقوق می‌دهد.

۵ داوطلب برتر، در همین ماه یک مصاحبه اختصاصی خواهند داشت و نام CEO منتخب در ۳۱ ژانویه ۲۰۱۸ اعلام خواهد شد. برای جزئیات بیشتر به Cancun.com مراجعه کنید.

منبع: dailytings