Friday, April 19, 2024
-1.3 C
Calgary

ایجاد ۱۰۰۰ شغل جدید در انبار آمازون، کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

ساخت‌وساز انبار آمازون در شمال کلگری در حال تمام شدن است و این شرکت در تلاش برای پر کردن بیش از ۱۰۰۰ موقعیت شغلی تمام‌وقت برای شروع کار انبار در اواخر امسال است.

صبح سه‌شنبه، یک تور کامل از انبار ۶۰۰٫۰۰۰ متر مربعی در Balzac انجام شد. تسهیلات انبار آمازون، تمام کالاهایی را که باید در غرب کانادا تحویل داده شوند را دریافت ، مرتب و بسته‌بندی خواهند کرد.

Jas Khangura مدیر کل این تسهیلات گفت که آمازون به دنبال کارمندانی برای بسته‌بندی سفارشات، مدیریت منابع انسانی و نظارت بر اجزای مکانیکی و مهندسی، به محض عملیاتی شدن انبار است.

George Chahal عضو شورای شهر کلگری در این رابطه گفت که این مرکز «نشانه‌ای از روزهای خوبی است که قرار است در آینده برای شهر اتفاق بیفتد».

او همچنین گفت: «امیدوارم با آمدن آمازون، دیگر شرکت‌های چندملیتی بزرگ نیز متوجه ظرفیت‌های مهم کلگری بشوند».

چالش‌های ساخت‌وساز انبار آمازون

انبار آمازون

James Fried مدیر پروژه شرکت ساخت‌وساز Dawson Wallace گفت همگام‌سازی به اصطلاح «مرکز تحقق» با برنامه ساخت‌وساز به ویژه در زمستان‌های سخت و طولانی کلگری بسیار دشوار بود. بارها، ۴۰ تا ۷۰ نفر مجبور می‌شدند به طور همزمان برف قسمت وسیعی از منطقه را پارو کنند تا ساخت‌وساز ادامه یابد.

او گفت: «این یک کار گروهی فوق‌العاده بود؛ من در طول ۱۲ سال تجربه کاریم، هرگز تیمی را ندیده بودن که صرف نظر از چالش‌های طبیعی، تا این حد به ادامه دادن پروژه متعهد باشد».

این انبار بیش از ۵٫۵ کیلومتر تسمه نقاله دارد و با ۲٫۴۳۸ تن فولاد، تقریبا معادل با وزن ۸۵۰ وانت فورد F-150 ساخته شده است.

تسمه نقاله و روترها با استفاده از تکنولوژی‌های پیچیده، به هدایت جریان ترافیک کالاها و حمل دقیق آنها در مرکز می‌پردازند.

Steve McElweenie معاون رئيس Honeywell Intelligalt Canada گفت: «این تسمه‌ها را به عنوان یک قطار در نظر بگیرید که هیچ‌وقت نمی‌ایستد. شما داؤما روی آن بسته می‌گذارید، آنها وارد یک حلقه دائمی و در مسیر تخیله می‌شوند».

این مرکز تحقق، شبکه‌ی بزرگ انبارهای توزیع آمازون که در حال حاضر چندین محل در انتاریو و بریتیش‌کلمبیا دارد را تکمیل می‌کند.

منبع: cbc