Friday, March 29, 2024
-5.3 C
Calgary

مسابقه‌ی طناب‌کشی با هواپیما کارگوی ۷۴۷ همین شنبه در کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

مطمئنا تابه‌حال مسابقه‌ی طناب‌کشی با هواپیما نداشته‌اید. در حالی که شکل معمول این بازی، بین دو تیم انسانی برگزار می‌شود که در برابر هم قرار می‌گیرند و هرکدام سر یک طناب را آنقدر می‌کشند تا تیم مقابل روی زمین بیفتد، Orbis Canada Plane Pull of Sight، جای یکی از دو تیم را با هوپیمای کارگوی ۶۵ تنی FedEx 747 عوض کرده است.

خوشبختانه هواپیما بر روی چرخ‌هایش قرار دارد، با این حال، هنوز هم برای جابه‌جا کردن این غول فلزی به تعداد قابل‌توجهی نیروی انسانی نیاز هست؛ و این دقیقا همان کاری است که گروهی از کلگریایی‌ها قرار است روز شنبه ۱۶ ژوئن انجام دهند.

طبق بیاینه‌ای از سوی شرکت Orbis، این رویداد به منظور جمع‌آوری پول برای «جلوگیری از کوری و بازگرداندن بینایی میلیون‌ها نفر در سرتاسر جهان» سازماندهی شده است.

این دومین سالی است که این رقابت در کلگری برگزار می‌شود و گزارش‌ها حاکی از این است پول جمع‌آوری شده از ۱ میلیون دلار هم بیشتر شده است.

اینکه طرف دیگر این مسابقه یک هواپیماست، دلیل بر این نمی‌شود که تیم‌های انسانی هم با هم رقابت نمی‌کنند؛ ملاک تعیین تیم برنده هم این است که کدام تیم می‌تواند سریع‌تر هواپیما را در فاصله تعیین شده حرکت دهد.

هر تیم برای شرکت در مسابقه باید حداقل ۲۰۰۰ دلار جمع‌آوری کند و تعداد اعضا نیز می‌تواند بین ۵ تا ۲۰ نفر باشد.

در این رویداد علاوه بر طناب‌کشی، مینی پات گلف، نقاشی روی صورت و قلعه بادی نیز وجود دارد.

شرکت‌کنندگان احتمالی برای ثبت نام و یا پرداخت کمک مالی می‌توانند با سایت www.pullforsight.ca مراجعه کنند.

خانواده و دوستان شرکت‌کنندگان هم می‌توانند همراه آنها بیاید و از تماشای مسابقه طناب‌کشی با هواپیما لذت ببرند.

Orbis Canada Plane Pull For Sight 2018

زمان: شنبه ۱۶ ژوئن ۲۰۱۸ –  ساعت ۱۱:۴۵ صبح الی ۲:۳۰ بعدازظهر

مکان: FedEx Ramp, Calgary International Airport – 24 Aero Drive NE

ثبت‌نام: ثبت‌نام به صورت آنلاین است، برای ثبت‌نام لازم است که حداقل مبلغ ۲۰۰۰ پرداخت شود. تعداد اعضای گروه‌ها می‌تواند بین ۵ تا ۲۰ نفر باشد.

منبع: dailyhive