Friday, March 29, 2024
-6.5 C
Calgary

پدل بورد در شب‌های تابستانی تورنتو

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

پدل بورد قطعا یکی از فعالیت‌های تابستانی محبوب در تورنتو است. چون واقعا هیچ راه بهتر دیگری وجود ندارد که در حین لذت بردن از مناظر باورنکردنی شهر، بتوان تا مرز جان دادن هم فعالیت کرد.

تابستان امسال می‌توانید همراه با یک تور پدل بورد، هنگام غروب آفتاب، آبراه‌های آرام Toronto Islands را بشکافید و با یک پاروی درخشان در دست، راه‌های پنهانی که به مناظر نفس‌گیر خط افق، جزایر و حیات‌وحش شهر منتهی خواهند شد را روشن کنید.

اصلا هم مهم نیست که اولین‌ بارتان است یا حسابی کار کشته‌اید، مربی‌های مجرب همانجا آموزش‌های لازم را به شما می‌دهند تا با خیال راحت به آب بزنید.

پدل بورد

این ماجراجویی با پارو زدن آرام و تفریحی در غروب آفتاب زیر پل Algonquin و گذشتن از کنار خانه‌های جزیره و خانه‌های قایقی شروع می‌شود و با محو شدن خورشید در افق، پاروها روشن می‌شوند؛ تک تک پاروها به یک سیستم نورپردازی LED مجهزند که همه چیز را در اطراف خود روشن می‌کند.

رهبری این تور دو ساعته را Toronto Island SUP بر عهده دارد و هر روز جمعه از ماه ژوئن تا سپتامبر برگزار می‌شود. هزینه آن نیز ۷۵ دلار برای هر نفر است.

بهتر است یک لباس شنا، یک لباس آستین بلند، یک دست لباس گرم، حوله و آب همراه خود داشته باشید.

تور پدل بورد درخشان، قبل از غروب خورشید در سایت Toronto Island SUP در Wards Island پای پل Algonquin شروع می‌شود.

 

پدل بورد

تور پدل بورد درخشان

زمان: هر جمعه از ماه ژوئن تا سپتامبر – ساعت شروع تور حدودا ساعت ۸:۳۰ عصر است و تقریبا ساعت ۱۰:۳۰ شب نیز تمام می‌شود (ساعات شروع و اتمام تور بسته به تاریخ روزها متفاوت است).

مکان: Ward’s Beach

هزینه: ۷۵ دلار

منبع: dailyhive