به معنی واقعی کلمه این روزها شاهد دمای ۲۰- درجه سانتیگراد در کلگری و ادمونتون هستیم ، اما این بدان معنا نیست که نمی توانیم برای روزهای گرمتر و آسمانهای روشن تابستان برنامه ریزی کنیم.

هر کس که از کوه های سنگی زیبا و طبیعت منحر بفرد البرتا لذت می برد، باید هرچه سریعتر در وب سایت پارک های آلبرتا ثبت نام کند، شما به زودی می توانید برای اردوهای تابستانی در نقاط مختلف این استان برای کمپینگ‌های تابستانی رزرو کنید.

رزرو های منظم کمپینگ امروز دوشنبه 5 فوریه افتتاح خواهد شد و مناطق در صبح و بعد از ظهر به هم متصل می شوند .منطقه جنوب برای رزرو در ساعت 5 بعد از ظهر، پس از آن منطقه Kananaskis در ساعت 11 صبح، منطقه مرکزی در ساعت 1 بعد از ظهر، و در نهایت مناطق شمال غربی / شرق در ساعت 3 بعد از ظهر.

ثبت نام کمپینگ راحت تا قبل از روز دوشنبه 5 فوریه 9 صبح باز نخواهد شد و هرکسی که امیدوار است برای تعطیلات آخر هفته مکان مناسبی را رزور کند، مجاز به بازدید و رزرو از سایت البرتا پارک در 20 فوریه خواهد بود.

براساس گزارش منتشر شده از سوی دولت آلبرتا، سال گذشته با بیش از 164،000 رزرو آنلاین کمپینگ این رکورد شکسته شد. از آن زمان تاکنون 11 اردوگاه اضافی و دو گروه کمپینگ دیگر به اضافه 239 میلیون دلار برای بهبود سایت های موجود در سرتاسر استان افزوده شده است.

مقاله قبلیاز لیزر دایود برای موهای زاید بیشتر بدانیم
مقاله بعدیافزایش دو برابر کمک مالی کانادا به صندوق بین المللی کمک به سوادآموزی دختران