نخست وزیر کانادا امروز با رییس این غول تجاری و فناوری جهان ملاقات و در خصوص انتقال شعبه دوم این شرکت به تورنتو صحبت خواهد نمود.

جاستین ترودو نخست وزیر کانادا قرار است در سفرش به آمریکا که از روز گذشته آغاز شده با رهبران شرکتهای تجاری بزرگ جهان در شاخه تکنولوژی مذاکره و فرصتهای رشد و سرمایه گذاری این شرکتها در کانادا برای توسعه و زمینه های شغلی با کیفیت بالا را به آنها گوشزد نماید.

یکی از مهمترین ملاقات های این سفر که ساعت 4:30 امروز به وقت محلی انجام خواهد شد ملاقات با مدیر شرکت آمازون و گفتگو درباره احتمال انتخاب تورنتو بعنوان دومین پایگاه شرکت تجاری آمازون می باشد. پس از آن نیز گفتگوهایی با مدیران سایر شرکتهای مطرح فناوری اطلاعات از قبیل Salesforce ,  AppDirect, eBay, Amgen  انجام خواهد گردید.

تورنتو تنها شهر کاناداست که توانسته در میان 20 شهر دیگر آمریکای شمالی بعنوان کاندیدای میزبانی دومین پایگاه شرکت تجاری آمازون انتخاب شود. شرکت آمازون که یک شرکت غول آسای خرید آنلاین بوده و پایگاه اصلی آن هم اکنون در شهر سیاتل آمریکا می باشد قرار است در دومین پایگاه خود 50.000 شغل ایجاد کرده و بیش از 5 میلیارد دلار سرمایه گذاری کند.

آقای ترودو خطاب به شرکت آمازون به چند دلیل اقتصادی-فرهنگی-اجتماعی کانادا را بعنوان مکان مناسبی برای پایگاه شماره دو آمازون اعلام کرده که به شرح زیر میباشند:

  • سیستم سلامت همگانی موجود در کانادا که باعث پایین آوردن هزینه برای کارفرما میشود
  • سیستم بانکی پایدار و با ثبات
  • دریایی از نیروی کاری تحصیلکرده کانادایی و بین المللی

منبع : theStar

مقاله قبلی۴ خوراکی که دندان‌هایتان را به‌طور طبیعی سفیدتر می‌‌کنند
مقاله بعدیالرت در کانادا، شمالی ترین سکونتگاه جهان را ببینید!