Monday, September 16, 2024
19.1 C
Calgary

۵ رویداد پنکیک صبحانه در کلگری استمپید ۲۰۱۸ که نباید از دست بدهید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

خانم‌ها و آقایان کمتر از یک هفته دیگر، کلگری استمپید ۲۰۱۸ رسما آغاز می‌شود و امیدواریم برای خوش‌گذرانی به سبک غرب وحشی و صد البته خوراکی‌های خوشمزه آماده باشید. و از همه مهمتر، استمپید بدون پنکیک صبحانه، استمپید نمی‌شود.

قبلا یک فهرست کامل از تمام پنکیک‌های صبحانه در کلگری استمپید ۲۰۱۸ آماده کرده بودیم، اما فکر کردیم بد نیست ۵ تای آنها که به هیچ وجه نباید از دست‌شان بدهید را معرفی کنیم.

Buckn’ Breakfast

رویداد Buckn’ Breakfast یکی از بهترین‌های شهر است و اکنون می‌توانید میز خود را برای صرف صبحانه‌های Buckn’ Breakfast در طول استمپید رزرو کنید. امسال برگزارکنندگان، این رویداد را در یکی از بزرگترین مراکز تفریحی در کلگری یعنی The Theatre Palace برگزار خواهند کرد. با بلیط VIP، بوفه صبحانه و شش نوشیدنی برای شما رایگان خواهد شد. بهترین قسمت این رویداد ساعت ۱ بعد از ظهر شروع می‌شود که برگزارکنندگان همه را سوار اتوبوس می‌کنند و به چادر Wildhorse Saloon می‌برند؛ جایی که می‌توانید تا غروب به رقص و پایکوبی ادامه دهید.

زمان: ۱۱ و ۱۳ جولای ساعت ۸ صبح

مکان: The Palace Theatre — 219 8th Avenue SW

قیمت: ۱۲۵ دلار یا ۱۳۱٫۲۵ دلار

 

دومین سالگرد پنکیک صبحانه وگان

وگان‌های عزیز، این دفعه شانس با شما یار است. معمولا پیدا کردن غذاهای گیاهی و در عین حال خوشمزه برای وگان‌ها در استمپید کمی سخت است. اما امسال CalgaryVegan پنکیک‌های صبحانه‌ای سرو می‌کند که وگان‌ها هم می‌توانند نوش جان کنند. همراه با دوستان وگان خود از خوردن میوه‌های ارگانیک تازه، پنکیک‌ها و سوسیس‌های وگان لذت ببرید.

زمان: ۷ جولای از ساعت ۹ صبح تا ظهر

مکان: Bridgeland Riverside Community Association — 917 Centre Avenue NE

قیمت: رایگان

 

پنکیک صبحانه Raw Canvas

Raw Canvas یک استودیو هنری باحال در کلگری است که غذا، نوشیدنی، کلاس‌های آشپزی و کلاس‌های هنری ارائه می‌دهد. امسال، این سومین سال است که Raw Canvas در ۶ جولای صبحانه سرو می‌کند. هنرمندانی که در Raw Canvas هستند نیز می‌تواند صبحانه شما را به هر شکلی که خودتان دوست داشته باشید سرو کنند.

زمان: ۶ جولای از ساعت ۷:۳۰ تا ظهر

مکان: Raw Canvas — 1130 Kensington Road

قیمت: رایگان

 

پنکیک صبحانه سالانه‌ی Bootleggin در استمپید

اگر به دنبال چیزی بیشتر از یک صبحانه معمولی هستید، Annual Bootleggin’ Breakfast همان جایی است که باید بروید؛ بزرگترین رویداد صبحانه در فضای بسته در طول کلگری استمپید، همراه باغذای شگفت‌انگیز و موسیقی زنده. بلیط یک روزه‌ی آن، شامل صبحانهVIP استمپید، شش نوشیدنی VIP، اجرای ویژه از نوازندگان برنده جایزه، و همچنین ورود VIP به اَفترپارتی در چادر Cowboys.

زمان: ۱۰ جولای ژوئیه از ساعت ۸ صبح تا ۱ بعدازظهر؛ ۱۲ جولای از ساعت ۸ صبح تا ۱ بعد از ظهر

مکان: Calgary Petroleum Club — 319 5th Avenue SW; Westin Hotel Ballroom — 320 4th Avenue SW

قیمت: ۱۳۵ تا ۱۴۵ دلار برای هر فرد؛ خرید آنلاین.

 

صبحانه به سبک فیلیپینی AGAHAN

اگر از صبحانه کلاسیک آمریکای شمالی خسته شده‌اید، باید صبحانه‌های به سبک فیلیپینی AGAHAN را امتحان کنید. میزبان این رویداد Fiesta Filipino، بزرگترین جشنواره فرهنگی به نمایندگی از جامعه فیلیپینی کلگری و کل استان آلبرتا است. برنج سرخ شده، پاندیسال (رول نان فیلیپینی)، سوسیسهای فیلیپینی و املت از جمله صبحانه‌های این رویداد هستند.

زمان: ۸ جولای از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح

مکان: Pacific Hut Parking Lot — 3231 17th Avenue SE

قیمت: رایگان

منبع: dailyhive