Monday, September 16, 2024
19.1 C
Calgary

بهترین نقاط آلبرتا برای تماشای مناظر باشکوه پاییز

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

سپتامبر یکی از زیباترین‌ ماه‌های سال برای سفرهای ماجراجویانه در دل کوهستان راکی است. در این بین مسیرهای پیاده‌روی بسیار با چشم‌اندازهای خیره‌کننده وجود دارند که در پاییز رنگ زرد و نارنجی به خود می‌گیرند.

در این مطلب با چهار نقطه عالی آلبرتا برای تماشای مناظر باشکوه پاییز آشنا می‌شویم.

Pocaterra Ridge

Pocaterra Ridge, a 360° panoramic ridge in the rockies

پیمایش مسیر دوازده کیلومتری Pocaterra Ridge در کاناناسکیس بین ۵ تا ۷ ساعت زمان می‌برد. شما در این پیمایش صعود هزار متری از نقطه شروع را تجربه می‌کنید و چشم‌انداز آن حیرت‌انگیز است. حتما باتوم همراه ببرید. این مسیر از پارکینگ Little Highwood Pass آغاز می‌شود.

Chester Lake

Complete Guide to Chester Lake Hike in Kananaskis Canada

مسیر نه کیلومتری ساحل دریاچه چستر در کاناناسکیس شما را 424 متر بالا می‌برد تا یکی از زیباترین مناظر درختان لارچ زردرنگ را شاهد باشید. برای رسیدن به این دریاچه باید از مرکز Canmore Nordic و جاده‌ the Dorrien Highway/Spray Lakes گذر کرده و پس از دو کیلومتر از پیچ Mount Shark بگذرید.

Rowe Lakes

در این سفر سه گزینه پیاده‌روی تماشایی دارید. مسیر اول هشت کیلومتر پیمایش رفت‌وبرگشت دارد. مسیر دوم سیزده کیلومتر و مسیر سوم که در Waterton Lakes National Park قرار داشته پر از لارچ‌های زردرنگ است. این ماجراجویی برای سفری یک‌روزه و آخرهفته‌ای کاملا ایده‌آل است. برای رسیدن به این منطقه شگفت‌انگیز باید از بخش شمالی Akamina Parkway  و غرب دهکده Waterton بگذرید.

Buller Pass

Buller Pass

مسیر دسترسی به دریاچه بولرحدود ۱۴٬۶ کیلومتر طول داشته و ارتفاع صعود آن ۶۷۰ متر است. شما می‌توانید پس از ۴۵ دقیقه پیاده‌روی لارچ‌های تماشایی و زردرنگ را ببینید. برای دسترسی به این مسیر دیدنی از مقابل Buller Mountain نیز عبور می‌کنید

منبع: Daily Hive