Sunday, September 15, 2024
14 C
Calgary

بهترین نقاط ونکوور برای لذت بردن از مناظر پاییزی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کمتر از یک ماه تا شروع پاییز فاصله داریم و تغییر رنگ برگ درختان را می‌توان به زیبایی دید. در این مطلب با بهترین نقاط ونکوور برای لذت بردن از مناظر پاییزی آشنا می‌شویم.

Queen Elizabeth Park

این پارک جاذبه‌های بسیار دارد که از میان آن‌ها می‌توان به زمین دیسک گل pitch-and-putt، برکه‌های متعدد و پر از پرنده و مجموعه Bloedel Coservatory اشاره کرد. همچنین QE Park مرتفع‌ترین نقطه شهر است و چشم‌اندازی تماشایی دارد. پوشش انبوه درختان باعث شده تا رنگ‌های پاییزی به زیبایی پارک را نقاشی کنند.

آدرس: 4600 Cambie Street, Vancouver

خیابان‌های شهر

محله‌های مختلف ونکوور پر از پارک‌ها و باغ‌های تماشایی هستند که چهره جای جای شهر را با شروع پاییز به رنگ قرمز و نارنجی در می‌آورند.

Kitsilano

هرچند محله‌های شهر در این فصل حال و هوای پاییزی دارند اما در Kitsilano تغییرات را می‌توان بیشتر احساس کرد. در این منطقه به Kits Beach و West 4th دسترسی دارید و خیابان‌های مسکونی آن برای قدم زدن در روزهای پاییزی ایده‌آل هستند.

Trout Lake

این دریاچه آرام و تماشایی در فصل پاییز به یک بهشت بی‌نظیر تبدیل می‌شود. وجود درختان انبوه در ساحل دریاچه موجب انعکاس رنگ‌ها درون آب شده و منظره‌ای حیرت‌انگیز را پدید می‌آورد.

آدرس: 3300 Victoria Drive, Vancouver

Dr. Sun Yat-Sen Classical Chinese Garden

در این باغ‌ها می‌توانید آرامش و سکوت را همزمان با تماشای چشم‌اندازهای پاییزی تجربه کنید. حتما دوربین خود را همراه ببرید تا عکس‌های اینستاگرامی دیدنی ثبت کنید.

آدرس: 578 Carrall Street, Vancouver

Fraser River Park

این رودخانه زیبا به دیوار دریایی South Vancouver شهرت دارد. در این پارک مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری بسیار در ساحل رودخانه Fraser یافت می‌شود. با آغاز پاییز درختان نارنجی پارک را احاطه کرده و علاقه‌مندان عکاسی را به سوی خود می‌کشانند.

آدرس: 8705 Angus Drive, Vancouver

VanDusen Botanical Garden

باغ باشکوه VanDusen گونه‌های گیاهی مختلف را در خود جای داده است. همین موضوع باعث شده در فصل پاییز چهره تماشایی پیدا کند.

آدرس: 5251 Oak Street, Vancouver

UBC Campus

همزمان با آغاز سال جدید تحصیلی چهره UBC نیز کاملا پاییزی شده و می‌توان از چشم‌اندازهای آن لذت برد. بعلاوه وجود باغ گیاه‌شناسی در این محوطه آن را برای عکاسی کاملا ایده‌آل می‌کند.

Memorial Park

یکی دیگر از مکان‌های فوق‌العاده برای تماشای مناظر پاییزی Memorial Park است. شما در این پارک می‌توانید همزمان با تماشای مناظر به انجام فعالیت‌های ورزشی گوناگون هم مشغول شوید.

آدرس: 5955 Ross Street, Vancouver

Grouse Mountain

دامنه‌های Grouse Mountain پوشیده از درختان جنگلی است و با رسیدن به قله می‌توان منظره‌ای چشم‌نواز و پاییزی شهر و نواحی اطراف را مشاهده کرد. بدون شک این سفر تجربه‌ای فراموش‌نشدنی خواهد بود.

آدرس: 6400 Nancy Greene Way

Stanley Park

بوستان Stanley در هر فصل زیبا است، اما با آغاز پاییز رنگ‌ و بوی خاصی پیدا می‌کند. در این پارک 405 هکتاری  که در مرکز شهر قرار دارد مسیرهای پیاده‌روی بسیار را می‌توان یافت. در کنار این‌ها وجود پرندگان مهاجر که در راه کوچ به نواحی جنوبی در پارک استنلی توقف دارند، زیبایی آن را دوچندان می‌کنند.

آدرس ورودی اصلی: Georgia Street, west of downtown Vancouver

منبع: Daily Hive