Wednesday, July 3, 2024
13.9 C
Calgary

راهنمای نصب و استفاده از Canoo برای مهاجران تازه‌وارد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر می‌خواهید از جاذبه‌های طبیعی، فرهنگی، هنری و زیبایی‌های کشور کانادا به صورت رایگان دیدن کنید باید چگونگی نصب و استفاده از اپلیکیشن Canoo را یاد بگیرید. در این مطلب با این نرم‌افزار جذاب آشنا می‌شویم.

اپلیکیشن موبایل Canoo برای مهاجران تازه‌وارد و شهروندان جدید کانادایی طراحی شده است تا با هنر، فرهنگ و جاذبه‌های مختلف کشور آشنا شوند. به این ترتیب می‌توانند بدون هیچ هزینه‌ از پارک‌های ملی دیدن کنند.

امکانات این اپلیکیشن در دسترس ساکنین دائمی و دارای کارت اقامت، شهروندان دارای مجوز و دانشجویان بین‌المللی قرار می‌گیرد. برای ایجاد حساب کاربری در این پلتفرم باید مدرک ID داشته باشید و باید پیش از هر چیز آن را تهیه کنید.

در ادامه با راهنمای ساخت حساب کاربری و فعالسازی عضویت یکساله Canoo، چگونگی رزرو و امکانات گوناگون آن آشنا می‌شویم.

دانلود اپلیکیشن Canoo

برای دانلود اپلیکیشن باید به فروشگاه اپ استور یا گوگل پلی مراجعه کنید.

ایجاد حساب کاربری

برای ایجاد حساب کاربری پیش از هر چیز از شما آدرس ایمیل خواسته می‌شود. پس از وارد کردن ایمیل یک لینک ورود دریافت خواهید کرد که با استفاده از آن می‌توان ثبت‌نام را شروع کرد.

توجه داشته باشید که ورود به حساب کاربری باید با تلفن همراه خودتان انجام شود، بنابراین با اپلیکیشن یا جستجوگر موبایل مراحل بعدی را انجام دهید.

تعیین وضعیت اقامت

در مرحله بعد با صفحه خوشامدگویی مواجه می‌شوید و پس از آن باید نوع ID را براساس مدارک دولتی وارد کنید. این بخش برای انجام مراحل ثبت‌نام ضرورت دارد.

اسکن مدارک ID

در این مرحله باید به اپلیکیشن اجازه دهید تا با استفاده از دوربین تلفن همراه مدارک را اسکن کند. برای مدارک شهروندی باید اطلاعات موجود در زیر بخش سوگندنامه را در برنامه ثبت کنید. این اطلاعات شامل نام، جنسیت، تاریخ تولد، تاریخ ثبت شهروندی و UCI می‌شود.

حتما این اسکن را در نور مناسب انجام دهید. شما همچنین می‌توانید اطلاعات لازم را به صورت دستی وارد کنید، اما در این صورت بررسی درستی اطلاعات چند روز کاری زمان می‌برد.

تایید هویت

در این مرحله پیش از هر چیز از شما خواسته می‌شود تا درستی اطلاعات خود را تایید کنید. پس از آن با کلیک بر گزینه “Yes, this looks correct” به مرحله بعد می‌روید. در صورت وجود هرگونه ایراد باید با بخش پشتیبانی اپلیکیشن تماس بگیرید.

در ادامه باید به تعدادی پرسش درباره کشور زادگاه، تجربه خود از کانادا، تعداد کودکانی که در منزل دارید، زبان مورد علاقه برای ایجاد ارتباط، کد پستی و چگونگی آشنایی با اپلیکیشن Canoo پاسخ دهید. در پایان گزینه “Submit” را انتخاب کنید.

فعالسازی حساب کاربری

تا به این مرحله یک حساب کاربری برای شما ایجاد شده است، اما برای فعالسازی آن باید عضویت یکساله را انتخاب کنید. عضویت شما در این اپلیکیشن بلافاصله پس از فعالسازی شروع می‌شود؛ شما می‌توانید این کار را به زمان دیگر نیز موکول کنید.

این حساب کاربری به شما اجازه می‌دهد تا به بیش از 2,000 جاذبه طبیعی و فرهنگی کانادا شامل پارک‌ها، موزه‌ها و مراکز علمی دسترسی داشته باشید.

در کنار این‌ها شانس خرید از برندهای کانادایی، بلیت‌های رایگان و دارای تخفیف و دیگر امکانات تفریحی و سرگرمی را نیز دارید.

جست‌وجوی جاذبه‌های مختلف کانادا

با استفاده از بخش “Map View” اپلیکیشن می‌توان به سرعت تمامی پارک‌ها و جاذبه‌های رایگان را بررسی کرد. همزمان جزئیات مربوط به هر رویداد و جاذبه در یک منو جداگانه نمایش داده می‌شود.

شما می‌توانید با کلیک بر روی هرکدام از این رویدادها و جاذبه‌ها به بخش “Check-In” دسترسی پیدا کنید. به این ترتیب هنگام رسیدن به مقصد و اسکن یک کد QR با دوربین تلفن همراه اجازه ورود خواهید داشت.

بر اساس بخش راهنمای اپلیکیشن این کد QR در مقصد و توسط کارمندان ارائه می‌شود؛ در کنار این می‌توان ورود را با استفاده از یک کد چهار رقمی نیز انجام داد.

منبع: Daily Hive