Saturday, July 6, 2024
13.6 C
Calgary

کسب درآمد با زندگی و طبیعت‌گردی در بنف

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر به دنبال کار تابستانی می‌گردید و اهل طبیعت‌گردی هستید، یکی از بهترین فرصت‌های ممکن در شهر بنف انتظار شما را می‌کشد. در این شغل می‌توانید از اقامت رایگان در بنف و گشت‌وگذار در کوهستان راکی نهایت لذت را ببرید.

شرکت Moraine Lake Bus Company (MLBC) به دنبال دو نیروی جدید و مناسب برای شغل “Adventurer” در تابستان پیش‌رو می‌گردد.

این شرکت که سرویس اتوبوس‌های شاتل به دریاچه‌های مورین و لوییز را ارائه می‌دهد، به افراد ماجراجو، باتجربه و با روابط اجتماعی بالا می‌گردد. شما در این شغل باید مسیرهای دسترسی به هر دو دریاچه مورین و لوییز را همراه با گردشگران پیمایش کنید و همزمان به آن‌ها اطلاعات مختلف را ارائه دهید.

البته این تنها ویژگی جذاب شغل مورد اشاره نیست!

افراد شاغل به عنوان Adventurer می‌توانند در زمان‌های دیگر که مشغول پیاده‌روی نیستند از قایق‌سواری در آب‌های این دریاچه‌ها، خوردن غذا در کافه کوهستانی (Plain of Six Glaciers، Lake Agnes)، خوابیدن در پناهگاه Neil Cogan Hut، نوشیدن چای و خوردن اسنک در کافه‌ها و … لذت ببرند.

جسی کیتریج، مالک شرکت Moraine Lake Bus Company، در اینباره گفت: “ما بسیار خرسند هستیم که این فرصت شغلی جذاب و استثنایی را در اختیار دو نفر قرار می‌دهیم تا به تیم ما بپیوندند و از زیبایی‌های این دریاچه‌های کوهستانی لذت ببرند. شرکت ما به دنبال کسانی است که به طبیعت‌گردی و ماجراجویی علاقه دارند و از بودن در فضای باز گریزان نیستند. همچنین ما می‌خواهیم آن‌ها تجریبات خود را با دیگر شهروندان کانادایی در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.”

شما می‌توانید در این شغل دوماهه دستمزد 8,000 دلاری، بعلاوه پاداش احتمالی 2,000 دلاری و اقامت رایگان در بنف (در طول مدت استخدام) را دریافت کنید.

برای ثبت درخواست استخدام باید حداکثر تا تاریخ 21 ماه مه به اینجا مراجعه کنید.

متقاضیان باید علاقه خود به طبیعت، ماجراجویی و دلایلی که گمان می‌کنند آن‌ها را برای این شغل ایده‌آل می‌کنند را توضیح و ارائه دهند.

منبع: Daily Hive