Wednesday, July 3, 2024
13.9 C
Calgary

بهترین نقاط برای ماهیگیری در اطراف کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با وجود رودخانه‌ها و پهنه‌های آبی متعدد، کلگری یکی از بهترین نقاط آلبرتا برای علاقمندان به فضای باز و ماهیگیری است.

بگفته Fishingbooker، در آلبرتا همیشه امکان ماهیگیری وجود دارد، اما از ابتدای تابستان تا ماه اکتبر ماهیگیری رونق بیشتری پیدا می‌کند. به طور کلی هرچه دمای آب بالاتر می‌رود جمعیت ماهی‌ها نیز بیشتر می‌شود.

در این مطلب ۶ مکان مناسب برای ماهیگیری که در فاصله یک ساعته از کلگری قرار دارند معرفی شده‌اند. اطمینان حاصل کنید پیش از حضور در این مکان‌ها قوانین رسمی سالانه ماهیگیری را مطالعه کرده باشید. قوانین سال ۲۰۲۳-۲۰۲۴ به تازگی به‌روزرسانی شده و تا زمان انتشار آن‌ها باید قوانین سال ۲۰۲۳ را رعایت کنید.

Glenmore Reservoir

اگر به دنبال گونه‌های مختلف ماهی هستید، به شما Glenmore Reservoir رو پیشنهاد می‌کنیم. این تالاب به داشتن قزل‌آلای رنگین کمان و مارماهی‌ها شهرت فراودارد. طبق قوانین آلبرتا ماهیگیری در این منطقه از ابتدای ماه مه تا پایان اکتبر مجاز است.

شهرداری کلگری نیز قوانین رسمی خود را برای ماهیگیری در Glenmore دارد. برای نمونه، ماهیگیری از سکوها و رمپ‌ها مجاز نیست اما می‌توانید با کرایه قایق‌های غیرموتوری در تالاب یا نزدیک ساحل ماهیگیری کنید.

یکی از کاربران Reddit پیشنهاد کرده برای صید مارماهی به جنوب تالاب بروید. حتما راهنمای ماهیگیری در منطقه را بخوانید.

Bow River

رودخانه Bow یکی از بهترین نقاط ماهیگیری برای صید قزل آلا است. وب‌سایت Fishinigbooker این رودخانه را به عنوان سومین نقطه برتر کانادا برای ماهیگیری رتبه‌بندی کرده است. دریاچه انتاریو در رده اول و رودخانه Cowichan در رده دوم این فهرست قرار دارند. شما در این رودخانه فقط می‌توانید صید و رهاسازی انجام دهید. یکی از کاربران Reddit پیشنهاد می‌کند برای تجربه بهتر ماهیگیری به Policeman’s Flats و Bowness Park بروید.

Fish Creek Park

پارک Fish Creek، همانطور که از نامش پیداست یکی از مقصدهای محبوب ماهیگیری است. این بسیاری برای صید و رهاسازی مورد استقبال قرار می‌گیرد، اما در طول فصل بهار تعطیل می‌شود. یکی دیگر از کاربران Reddit به دلیل مسیر نچندان مناسب و بیش از ۱۰۰ کیلومتر دسترسی، مناطق Ranche و Hulls Wood را برای ماهیگیری پیشنهاد می‌کند.

Elbow River

بیشتر نواحی رودخانه Elbow در میانه ماه ژوئن و بخش‌های متصل به محدوده شهری در تمام ایام سال برای ماهیگیری مناسب هستند. توجه داشته باشید که طعمه مجاز برای صید ماهی در این منطقه همیشه تغییر می‌کند، بنابراین حتما قوانین را بخوانید.

Emerson Lake

به تازگی با انجمن حفاظت از آلبرتا (ACA) تعداد 1,400 قزل‌آلای رنگین کمان و 200 قزل‌آلای قهوه‌ای را در دریاچه  Emerson، واقع در  High River، رها کرده است. پس اگر قصد سفری کوتاه به جنوب را دارید حتما از آن دیدن کنید.

توجه داشته باشید که ماهیگیری در دریاچه Emerson‌، برای افراد ۱۶ تا ۶۵ سال، تنها با دریافت مجوز معتبر ماهیگیری مجاز است.

Chain Lakes

اگر حاضر هستید برای ماهیگیری مسافت‌های طولانی را طی کنید پارک استانی Chain Lakes را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این منطقه می‌توانید مارماهی و قزل‌آلا صید کنید.

دیگر نقاط مناسب ماهیگیری در آلبرتا شامل Pigeon Lake، Cold Lake البته North Saskatchewan River هستند که در آنها می‌توانید قزل‌آلا و خاویار صید کنید.

منبع: Dailyhive