Saturday, July 6, 2024
13.6 C
Calgary

بهترین محله‌ها کلگری برای سکونت شهروندان تازه‌وارد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

این روزها افراد زیادی به دلیل قیمت پایین‌تر مسکن به شهر کلگری مهاجرت می‌کنند، اما باید توجه داشت که برخی محله‌های شهر برای شهروندان تازه‌وارد بهتر هستند. در این مطلب با بهترین محله‌های کلگری برای سکونت شهروندان تازه‌وارد آشنا می‌شویم.

Bridgeland

محله Bridgeland با نمادهای خاص خود به عنوان منطقه‌ای مدرن شناخته می‌شود. این محله که در نزدیکی رودخانه Bow قرار دارد مکانی بی‌نظیری برای شب‌گردی‌ با دوستان و پیاده‌روی روزانه است. این محله فاصله کمی از مرکز شهر دارد و رستوران‌های جدید و جذاب بسیاری دارد.

Inglewood

یکی از محله‌های تاریخی و دیدنی کلگری  Inglewood نام دارد. این منطقه به دلیل حمایت ساکنین از کسب و کارهای بومی مانند Stash و Spice Merchant و بازارهای شبانه و رویدادهایی چون Sunfest شهرت دارد. ساختمان‌های تاریخی Inglewood مانند The Confluence و ساختمان Deane House باعث شده‌اند تا این بافت تاریخی خود را حفظ کند.

Mckenzie Towne

محله McKenzie Towne شباهت فراوانی به شهرک دارد و با وجود فاصله نسبتا زیاد با مرکز شهر دارد امکانات لازم را در اختیار ساکنین خود قرار می‌دهد.

Hillhurst

اگر می‌خواهید آرامش و امکانات گوناگون را با هم داشته باشید باید به محله Sunnyside/Hillhurst بروید. این محله که به Inglewood شباهت دارد در نزدیکی رودخانه Bow قرار دارد و مکانی بی‌نظیر برای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری است. علاوه بر این نورپردازی‌های خیابانی چهره آن را بسیار دیدنی می‌کنند.

University District

محله شلوغ University District در نزدیکی دانشگاه کلگری برای با گردهمایی‌های اجتماعی و زندگی اجتماعی کاملا ایده‌آل است. بنابراین اگر با ازدحام و شلوغی مشکل ندارید به این محله بروید. این منطقه برای دانشجویان بسیار مناسب است و  گزینه‌های بسیاری برای سکونت پیدا خواهید کرد.

Ogden

اگر به دنبال اجاره یا خرید یک خانه ارزان هستید محله Ogden را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این منطقه حال‌وهوای شهرکی کوچک را دارد و به دلیل وجود راه‌آهن حس تاریخی را منتقل می‌کند.

منبع: Daily Hive