Saturday, July 6, 2024
13.6 C
Calgary

بهترین فرصت‌های شغلی کلگری برای شهروندان جدید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با افزایش مهاجرت به کلگری برای پیدا کردن شغل، شاهد گسترش فرصت‌های موجود در شهر هستیم. با این وجود اگر به تازگی ساکن کلگری شده‌اید باید با برخی نکات آشنا شوید.

در این مطلب با بهترین فرصت‌های شغلی کلگری برای شهروندان جدید شهر آشنا می‌شویم.

صنعت فیلم‌سازی

کلگری طی سال‌های اخیر میزبان پروژه‌های فیلم‌سازی بسیار بوده که موقعیت‌های شغلی بسیار را ایجاد کرده‌اند. اگر می‌خواهید کار خود را به صورت رسمی و قانونی شروع کنید باید مجوز لازم را از انجمن کارگردانان کانادا یا انجمن بین‌المللی کارمندان تئاتر و صحنه بگیرید. همزمان این حوزه به متخصصان نقاشی و خدمات مواد غذایی نیز نیاز دارد.

کلگری استمپید

کلگری استمیپد یک پلتفرم عالی با فرصت‌های شغلی جذاب است. هرچند این رویداد فصلی است، اما می‌توانید دستمزدهای چشمگیر را کسب کنید. برای مشاهده فرصت‌های شغلی موجود در کلگری استمپید به این لینک بروید.

دانشگاه‌ها و کالج‌ها

برخی از معتبرترین موسسات آموزشی کانادا در کلگری قرار دارند. اگر به آموزش و تحصیل علاقه‌مند هستید، فرصت‌های شغلی SAIT، دانشگاه کلگری، دانشگاه مونت رویال و کالج Bow Valley را از دست ندهید.

خدمات بهداشت و درمان آلبرتا

در حال حاضر نیاز آلبرتا به نیروی بهداشت و درمان بالا است. پس اگر در این حوزه فعالیت داشتید فرصت‌های موجود را بررسی کنید. از بخشودگی وام‌ دانشجویی گرفته تا کمک‌های مالی و مزایای بی‌نظیری در این بخش وجود دارند. برای مشاهده فرصت‌های موجود به این لینک مراجعه کنید.

نمایشگاه‌های شغلی

طی تابستان نمایشگاه‌های شغلی بسیار برای جذب نیروی کار متخصص و ماهر در کلگری برگزار می‌شوند. یکی از این نمایشگاه‌ها در پایان ماه مه برگزار خواهد شد. برای اطلاع از تاریخ نمایشگاه‌های آینده و کسب آمادگی به این لینک مراجعه کنید.

منبع: Daily Hive