Wednesday, July 3, 2024
13.9 C
Calgary

پاس‌ ایر کانادا برای کاستن از هزینه‌ پرواز دانشجویان

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

ایرکانادا با ارائه تخفیف‌های ویژه برای دانشجویان، هزینه بلیت پرواز آن‌ها به خانه را کاهش می‌دهد.

بدون شک هیچ چیز به اندازه تخفیف موجب خوشحالی دانشجویان نمی‌شود، به‌ویژه کسانی که به طور منظم در حال سفر به بین خانه و دانشگاه هستند.

دانشجویان می‌توانند با استفاده از پاس ایرکانادا اعتبار دریافت کنند. این اعتبار در ادامه برای دریافت تخفیف پروازهای یک‌طرفه دانشجویان قابل مصرف خواهد بود.

البته پاس‌ها برای هر نوع بلیت مناسب نیستند، اما اگر به طور مرتب پروازهای داخلی و خارجی انجام می‌دهید بسیار بصرفه هستند.

در این مطلب با چگونگی استفاده از پاس ایرکانادا و جزئیات آن بیشتر آشنا می‌شویم.

پاس ایر کانادا چیست

پاس پرواز ایر کانادا نوعی پکیج رزرو پروازهای یکطرفه است که می‌تواند در یک بازه زمانی مشخص استفاده شود. این پکیج‌های اعتباری در هر زمان که قصد سفر دارید قابل استفاده هستند.

هر اعتبار شامل یک پرواز یک‌طرفه می‌شود و هر پکیج چهار اعتبار دارد. در نتیجه با تهیه هر پکیج‌ پروازی می‌توان دو سفر دوطرفه را با هزینه کمتر انجام داد. برای مثال می‌توانید از یک اعتبار برای سفر هوایی ونکور به ادمونتون و از اعتبار دیگر برای سفر ادمونتون به کلگری استفاده کنید.

دانشجویان کانادایی و بین‌المللی می‌توانند از تخفیف ویژه ایر کانادا بهره‌مند شوند، اما باید پیش از هر چیز واجد دریافت آن باشند.

Basic Air Canada Student Pass

این پکیج‌های ویژه برای سفرهای داخلی و خارجی دانشجویان قابل استفاده هستند. برای مثال، دانشجوی ساکن بریتیش کلمبیا می‌تواند از کلگری “Western Commuter” را انتخاب کند.

این پکیج‌های پروازی برای دانشجویانی که بین شهرهای کلگری، ادمونتون، ونکوور، ویکتوریا و دیگر مناطق بریتیش کلمبیا سفر می‌کنند، مناسب هستند. پکیح‌های دانشجویی مبتنی بر اعتبار هستند، اما پاس‌های معمولی Western Commuter ۱۰ اعتبار پروازی به مدت سه تا ۶ ماه دارند.

در گزینه 10 Flight Credits، مخصوص بزرگسالان، ارزش هر اعتبار ۳۷۱.۷۰ دلار است. اگر شما پکیج ۴ اعتباره دانشجویی را انتخاب کنید، ارزش هر اعتبار ۱۹۵.۲۵ دلار خواهد بود.

علاوه بر این می‌توانید از طرح پرداخت ماهیانه به جای گزینه پیش‌پرداخت استفاده کنید.

Air Canada International Student Pass

این پاس‌های پروازی برای دانشجویان بین‌المللی نیز قابل استفاده هستند. دانشجویان کشورها انگلستان، فرانسه، چین، ژاپن، کلمبیا، برزیل و مراکش می‌توانند از مزایای پکیج‌های دانشجویان بین‌المللی بهره‌مند شوند.

بیشتر این پکیج‌ها شامل ۴ اعتبار پروازی می‌شوند، اما در پکیج‌های مربوط به شمال آفریقا و اروپا ۶ اعتبار وجود دارد.

دانشجویی که از ونکوور به فرودگاه هیترو لندن سفر می‌کند برای ۴ اعتبار پروازی ۲٬۳۹۶ دلار پرداخت می‌کند؛ در نتیجه هر اعتبار معادل ۵۹۹ دلار می‌شود. شما در یک سفر دو طرفه ۱٬۲۰۰ دلار پرداخت خواهید کرد. در حالی که هزینه فعلی این پروازها ۱٬۳۱۸ دلار است، دانشجویان با استفاده از این پکیج‌ها به میزان ۱۰۰ دلار در هر سفر رفت و برگشت صرفه‌جویی می‌کنند.

محدودیت‌ها و قوانین

پاس‌های پروازی ویژه دانشجویان دارای شرایط ویژه هستند. دانشجویان تمام‌وقت و پاره‌وقت می‌توانند از این پاس‌ها به مدت ۱۲ ماه استفاده کنند. هزینه پاس‌ها در فصل سفر افزایش پیدا می‌کند. همچنین پاس‌ها قابل استرداد و انتقال نیستند و تنها می‌توانند توسط اعضای Aeroplan استفاده شوند.

بر اساس قوانین ایر کانادا، این پاس‌ها در ماه‌های دسامبر و ژانویه و همچنین در طول تابستان رشد ۳۰۰ دلاری پیدا می‌کنند.

پاس‌های پروازی برای سفرهای ایر کانادا، ایر کانادا اکسپرس و ایر کانادا قابل استفاده هستند. توجه داشته باشید که این پاس‌ها فقط برای پروازهای مشارکتی سفرهای بین‌المللی اعتبار دارند.

منبع: Daily Hive