Friday, October 4, 2024
9.4 C
Calgary

افتتاح اولین شعبه Shake Shack کانادا در ماه جون

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

سرانجام رستوران زنجیره‌ای Shake Shack تاریخ افتتاح اولین شعبه خود در کانادا را اعلام کرد. این شعبه در تقاطع Yonge و Dundas در شهر تورنتو بازگشایی می‌شود.

مراسم بازگشایی این شعبه راس ساعت 11 صبح تاریخ 13 جون برگزار خواهد شد.

مسئولان این رستوران زنجیره‌ای اولین بار ۱۷ ماه پیش در ماه مارس از تصمیم خود برای بازگشایی نخستین شعبه کانادا خبر داده بودند.

در میان آیتم‌های جدید شیک شک که به کانادا می‌آیند Maple Salted Pretzel به چشم می‌خورد. این کاستارد وانیلی یخ‌زده با پرتزل، سیروپ افرا و تاپینگ خامه و تکه‌های پرتزل سرو می‌شود.

علاوه بر آن سه دسر خوشمزه دیگر نیز در منو یافت می‌شوند که عبارتند از:

  • I Heart Butter Tart Concrete: کاستارد وانیلی یخ‌زده با تارت کره‌ای و نمک
  • More S’mores Concrete: کاستارد شکلاتی و وانیلی یخ‌زده با سس مارشمالو تست شده، سس فاج و تردک گراهام با تکه‌های خرد شده شکلات و دیپر کراکر گراهام
  • Shack Attack Concrete: کاسترد یخ‌زده شکلاتی با براونی‌، سس فاج، تکه‌های شکلات و تکه‌ها مغز دانه کاکائو

دیگر آیتم‌های منو شامل آبجو و شراب‌های محلی می‌شود که به طور ویژه توسط تولیدکنندگان برای Shake Shack تهیه می‌شوند. در این بین ShackMeister Ale تولید شده توسط Bellwoods Brewery در اوسینگتون و Shack Red و Shack White تولید شده توسط Rosewood Winery در نیاگارا به چشم می‌خورند.

نکته جالب وجود آیتم ویژه در منو شیک شک برای سگ‌های خانگی است. آن‌ها با همکاری Wufers کاستارد وانیلی یخ‌زده با تاپینگ بیسکوئیت سگی را در منوی خود جای داده‌اند.

منبع: Daily Hive