Saturday, July 6, 2024
13.6 C
Calgary

فرصت‌های شغلی صنعت نفت و گاز آلبرتا با دستمزد بالا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

هم‌اکنون فرصت‌های شغلی بسیاری در آلبرتا وجود دارند که بخش زیادی از آنها در حوزه نفت و گاز هستند.

وبسایت کاریابی Indeed یک لیست از مشاغل ساده تا تخصصی با دستمزد سالانه بالای ۲۰۰ هزار دلار را تهیه کرده است که در این مطلب با آن‌ها آشنا می‌شویم.

Skyline Well Testing — Flowback & Production testing

در حال حاضر Skyline Well Testing برای تمامی موقعیت‌های شغلی در حوزه تست جریان و تولید، نیروی جدید و متخصص، با هر سطح از مهارت، نیاز دارد. کار در هتل و کمپ، دستمزد رقابتی، کمک‌های مالی، مزایای بهداشت و درمان و پاداش استخدام توسط معرف برخی از مزایای این شغل هستند.

آدرس: Grande Prairie

دستمزد: سالانه ۷۵٬۰۰۰ تا ۲۰۰٬۰۰۰ دلار

Landmark Drilling Services — Driller Assistant

شرکت Landmark Drilling به دنبال استخدام دستیار حفار می‌گردد. شما در این موقعیت شغلی وظیفه نمونه‌‌برداری از مصالح مورد استفاده در پروژه‌های ساخت پالایشگاه، جاده‌، سد و … را بر عهده دارید.

آدرس: ادمونتون

دستمزد: ساعتی ۲۶ تا ۳۰ دلار

Akita Drilling — Derrickhand

در این شغل از دستمزد مناسب، پاداش عالی و مزایای درمانی و دندان‌پزشکی برخوردار می‌شوید. همچنین در سراسر بریتیش کلمبیا، آلبرتا و ساسکاچوان مشغول به کار خواهید شد.

آدرس: Nisku

دستمزد: ساعتی ۴۷.۳۰ دلار

Certainty Pipeline Corp — Skilled Labourer

شرکت Certainty Pipeline Corp به دنبال راننده کامیون و کارگر ماهر است. به این ترتیب باید کامیون مخصوص نظافت و جابه‌جایی تجهیزات سطحی نفت و گاز، لوله‌ و تانک‌ را هدایت کنید.

آدرس: نقاط مختلف در آلبرتا

دستمزد: ساعتی ۳۵ تا ۳۶ دلار

Prairie Energy Services — Flush-by and swab rig hands

در این موقعیت شغلی مسئول راه‌اندازی و جمع‌آوری تجهیزات، کار با تجهیزاتی چون فلاش و دستگاه‌های پمپاژ مایعات، حفاظت و نگهداری از تجهیزات و سازه‌ها و … خواهید بود.

آدرس: Lamont

دستمزد: ساعتی ۳۰ تا ۵۵ دلار

SideworX Connect Inc. — Well Tester

شرکت SideworX Connect Inc به دنبال استخدام سرپرست شیفت صبح و شب، اپراتور جونیور و سنیور و کارگر ساده است. متقاضیان باید گواهینامه رانندگی معتبر، H2S و گواهی دوره کمک‌های اولیه داشته باشند.

آدرس: سراسر آلبرتا و شمال شرقی بریتیش کلمبیا

دستمزد: روزانه ۳۵۰ تا ۸۰۰ دلار

McAllister Drilling Inc. — Water Well Rig Labourers

شرکت McAllister Drilling Inc که در حوزه حفاری فعالیت می‌کند به دنبال استخدام نیروی جدید است. علاقه‌مندان به این شغل فیزیکی باید گواهینامه رانندگی Class 5، 3، یا 1 داشته باشند.

آدرس: Lloydminster

دستمزد: ساعتی ۲۸ تا ۳۰ دلار

منبع: Daily Hive