Saturday, July 6, 2024
13.6 C
Calgary

بهترین جشنواره‌های تابستانی در کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با شروع تابستان کلگری میزبان جشنواره‌های جذاب می‌شود که علاقه‌مندان بسیاری را به سوی خود می‌کشانند. در این مطلب با نه جشنواره محبوب که در هفته‌های پیش‌رو برگزار می‌شوند، آشنا می‌شویم.

Mexifest

هدف از برگزاری این رویداد خانوادگی آشنا کردن شهروندان با فرهنگ مکزیک است. در این رویداد بخش‌های سرگرمی و هنری بسیار وجود دارد. همچنین شما می‌توانید غذاها و نوشیدنی‌های مکزیکی را میل کنید.

زمان: ۴ تا ۷ جولای ۲۰۲۴

آدرس: Lot 6 –311 8th Street SW, Calgary

هزینه: شروع قیمت بلیت از ۱۲.۵۰ دلار – خرید از این لینک

Calgary Stampede

بزرگ‌ترین نمایش فضای باز دنیا امسال هم در کلگری برگزار می‌شود. از صبحانه رایگان تا غذاهای متنوع Midway، در این رویداد منحصربفرد پیدا کرد.

زمان: ۵ تا ۱۴ جولای ۲۰۲۴

آدرس: Stampede Park – 1410 Stampede Trail SE, Calgary

هزینه: ۲۵ دلار برای هر نفر

YYC Ice Cream Fest

جشنواره خوشمزه YYC Ice Cream Fest را به هیچ عنوان نباید از دست داد! کافه‌ها و رستوران‌های شرکت‌کننده در این جشنواره خلاقانه‌ترین آیتم‌های منو خود را ارائه می‌کنند. همچنین درآمد حاصل از این رویداد به Calgary Meals on Wheels خواهد رسید.

زمان: ۱۹ جولای تا ۵ آگوست ۲۰۲۴

آدرس: نقاط مختلف شهر

Fiestaval

جشنواره Fiestaval با تم آمریکای لاتین در ماه جولای به کلگری می‌آید. بیش از ۳۰ فروشنده غذاهای خود را در Olympic Plaza ارائه می‌دهند. آبجو گاردن، موسیقی زنده و حضور هنرمندان محلی از جذاب‌ترین بخش‌های این رویداد هستند.

زمان: ۱۹ تا ۲۱ جولای ۲۰۲۴

آدرس: Olympic Plaza – 228 8th Avenue SE, Calgary

Afro-Caribbean Food Festival

این جشنواره دو روزه غذاهای آفریقا و کارائیب را به شهروندان معرفی می‌کند. بنابراین اگر اهل امتحان کردن غذاهای جدید و متفاوت هستید، این رویداد را از دست ندهید.

زمان: ۲۰ و ۲۱ جولای ۲۰۲۴

آدرس: اعلام می‌شود

Taste of Calgary

صدها رستوران و تولیدکننده آبجو کلگری برای معرفی محصولات خود در جشنواره Taste of Calgary شرکت می‌کنند. یهترین بخش این فستیوال رایگان بودن آن است!

زمان: ۱ تا ۵ آگوست ۲۰۲۴

آدرس: Lot 6 – 311 8th Street SW, Calgary

هزینه: رایگان

Alberta on the Plate

رستوران‌های شرکت‌کننده در جشنواره Alberta on the Plate جدیدترین آیتم‌های منو خود را ارائه می‌دهند. همچنین کشاورزان و آبجوسازان محلی نیز در آن شرکت دارند.

زمان: ۹ تا ۱۸ آگوست ۲۰۲۴

آدرس: نقاط مختلف کلگری

Halal Ribfest

فستیوال Halal Ribfest برای دومین سال پیاپی در کلگری برگزار خواهد شد. ده‌ها غذای حلال، از ریب و باربیکیو گرفته تا خوراکی‌های خیابانی، در این این جشنواره سرو می‌شوند.

زمان: ۲۳ تا ۲۵ آگوست ۲۰۲۴

آدرس: Deerfoot City – 901 64th Avenue NE, Calgary

هزینه: شروع قیمت‌ از ۱.۲۵ دلار – خرید از این لینک

Brewery & The Beast

جشنواره Brewery & The Beast بیش از ۵۰ سرآشپز برتر کلگری، کارخانه مشروب‌سازی، آبجوسازی و تولیدکنندگان گوشت را گرد هم می‌آورد. در این رویداد می‌توانید هرچقدر می‌خواهید غذا و نوشیدنی میل کنید!

زمان: ۲۵ آگوست ۲۰۲۴

آدرس: Fort Calgary – 750 9th Avenue SE, Calgary

هزینه: شروع قیمت‌ها از ۱۳۹ دلار – خرید از این لینک

منبع: Daily Hive