Monday, July 1, 2024
16.2 C
Calgary

مهاجرت به اسپانیا با ویزای دیجیتال نومد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر همیشه آرزوی زندگی در اسپانیا را داشتید و با انجام شغل دورکاری مشکل ندارید، مهاجرت به اسپانیا با ویزای دیجیتال نومد می‌تواند گزینه‌ای عالی برای شما باشد.

اسپانیا در ژانویه ۲۰۲۳ ویزای نومد را راه‌اندازی کرد تا شهروندان خارجی‌ها بتوانند برای مدت مشخص در این کشور زندگی و کار کنند.

بر اساس VisaGuide.World، ویزای نومد با هدف تشویق به کارآفرینی و جذب سرمایه‌گذاری خارجی معرفی شده است.

 

این ویزای یک ساله است پس از درخواست برای اجازه اقامت به سه ساله تبدیل می‌شود و امکان تمدید آن تا پنج سال نیز وجود دارد. فرزندان و همسر فرد نیز می‌توانند در هر مرحله ویزای خود را تمدید کنند.

ویزای دیجیتال نومد در اسپانیا مزایای مالیاتی نیز دارد و افراد برای چهار سال نخست به جای ۲۵٪ مالیات استاندارد تنها ۱۵٪ مالیات پرداخت خواهند کرد.

چه کسانی می‌توانند ویزای دیجیتال نومد اسپانیا بگیرند

به طور کلی، شهروندان کشورهای خارج از اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا می‌توانند برای دریافت این ویزا اقدام کنند. در نتیجه کانادایی‌هایی که در شرکت‌های غیراسپانیایی مشغول به کار هستند واجد شرایط دریافت این ویزا خواهند بود.

به گفته دولت اسپانیا، متقاضیان خوداشتغال نیز می‌توانند برای استخدام در شرکت‌های مستقر در اسپانیا اقدام کنند. البته باید توجه داشته باشید که کارمندان ۲۰٪ دستمزد شرکت‌های اسپانیایی را دریافت می‌کنند.

متقاضیان باید ثابت کنند که می‌توانند به مدت حداقل یک سال به صورت دورکار در شرکت‌ها کار کنند و درآمد سالانه آن‌ها حداقل ۲۵٬۶۸۰ یورو، معادل ۳۸٬۰۰۰ دلار کانادا، است.

متقاضیان علاوه بر ثبت آدرس در اسپانیا باید ثابت کنند که درآمد کافی برای زندگی در این کشور را دارند. همچنین لازم است بیمه سلامت شرکتی که مجاز به فعالیت در آن هستید را ارائه دهید.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده لیست کامل کشورهای ارائه‌دهنده ویزای نومد به این اینجا مراجعه کنید.

منبع: Daily Hive